۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85620845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادفات فوتی در گناباد ۴۰۰ درصد افزایش یافت

۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۳
کد خبر: 85620845
تصادفات فوتی در گناباد ۴۰۰ درصد افزایش یافت

گناباد-ایرنا- فرمانده انتظامی گناباد گفت: تصادفات منجر به فوت طی ۶ ماهه ابتدای سال جاری در این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۰۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایرنا سرهنگ علی رجبی عصر دوشنبه در همایش طلایه داران ترافیک گناباد بدون توضیح آماری بیشتر علت اصلی افزایش تصادفات فوتی در این شهرستان را رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی ذکر کرد.

وی در ادامه این همایش که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، ادامه داد: تصادفات جرحی و خسارتی در ۶ ماهه ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۲ و ۵۰ درصد و توقیف وسایل نقلیه ۲۴۱ درصد و توقیف موتورسیکلت ۲۰۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی گناباد گفت: سایر تخلفات ترافیکی در این شهرستان هم طی همین مدت افزایش داشته است که از جمله آنها می‌توان به افزایش ۴۲۷ درصدی دورزدن ممنوع،‌ ۳۵۵ درصدی عبور از چراغ قرمز، ۷۱ درصدی نداشتن معاینه فنی،‌ ۶۲ درصد افزایش نبستن کمربند ایمنی و ۱۷ درصدی سرعت غیرمجاز اشاره کرد.

وی ادامه داد: دیگر تخلفات ترافیکی در گناباد شامل شیشه دودی و حرکات نمایشی وسایل نقلیه،‌ رعایت نکردن حق تقدم،‌ آلودگی صوتی،‌ پارک خودرو در محل عبور و توقف توان جویان و معلولان به ترتیب ۵۷۹، ۱۵، ۵۸،‌۵۴ و ۳۴ درصد افزایش یافت.

۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha