یک نمایش خیابانی از آستارا به بخش نهایی جشنواره استانی سودای عشق راه یافت

آستارا - ایرنا - مسئول کانون هنرمندان آستارا گفت: نمایش خیابانی "نان‌ِ مدرک علی آقا" از آستارا به کارگردانی مصطفی صالحی و به نویسندگی علی پایدار به بخش نهایی جشنواره استانی سودای عشق راه یافت.

یوسف هدایتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایش روز ۲۳ مهرماه در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت با استقبال علاقه مندان به هنر نمایش اجرا خواهد شد.

وی افزود: بیش از ۴۰ اثر به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره سودای عشق در سازمان بسیج هنرمندان گیلان ارسال شده بود که از بین آنها هفت اثر به بخش نهایی راه پیدا کرد.

مسئول کانون هنرمندان شهرستان بندر مرزی آستارا ادامه داد: اختتامیه این جشنواره روز ۲۶ مهرماه به میزبانی شهرستان رضوانشهر برگزار خواهد شد و آثار برتر به مرحله کشوری راه پیدا می یابد.

هدایتی بیان کرد: نمایش خیابانی "نان مدرک علی آقا" در مدت زمان ۳۰ دقیقه و با ایفای نقش علی پایدار، آرش نیکوکار، مصطفی صالحی، امیرعلی روحانی، حسام صالح‌پور، محمد نور عباس، روژینا سلطان مرادی و ژاله صابر اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: گروه نمایش کانون بسیج هنرمندان آستارا در دو سال اخیر مقام های مهم استانی و کشوری را در جشنواره‌های مختلف کسب کرده است و نمایش میدانی "ائلین گوجی" با هنرنمایی هنرمندان بسیجی در اجلاسیه ۱۶۷ شهید آستارا با استقبال ویژه شهروندان و گردشگران از نهم تا سیزدهم شهریورماه در ساحل این شهرستان اجرا شد.

شهرستان آستارا با ۹۵ هزار نفر جمعیت در غربی‌ترین نقطه استان گیلان و در فاصله ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد، این شهرستان همچنین دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha