۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۳
کد خبر: 85622112
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار سمنان: تربیت سازندگان فردای کشور مورد توجه باشد

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: آینده جامعه‌ در گرو تربیت نسل‌های سالم و آگاه است و کودکان امروز، سازندگان فردای کشورمان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه سه‌شنبه در پیامی به مناسبت هفته کودک افزود: کودکان سرمایه‌های گران‌بهای آینده ما هستند و هفته ملی کودک فرصتی است تا با نگاهی دقیق‌تر به نیازها و حقوق کودکان، زمینه‌ای برای رشد و شکوفایی آنان فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: هر کودک، گلی در باغ زندگی است که با محبت و توجه می‌شکفد و آینده‌ای روشن برای جامعه رقم می‌زند.

استاندار سمنان افزود: در این هفته، همه ما مسوولیت داریم تا با ترویج فرهنگ احترام به حقوق کودکان، تلاش کنیم محیطی امن و پرنشاط برای آنان فراهم آوریم.

هاشمی ابراز کرد: امیدوارم در سایه همدلی و همکاری همگانی، بتوانیم گام‌های موثری در راستای بهبود وضعیت کودکان و توسعه امکانات آموزشی، فرهنگی و رفاهی آنان برداریم و با توجه بیشتر به مسائل و دغدغه‌های کودکان، مسیر پیشرفت و تعالی آنان را هموار کنیم.

استاندار سمنان با قدردانی از تلاش تمامی دست اندرکاران حوزه کودک و نوجوان و بویژه تشکر از تلاش مربیان و مدیران اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان که با ارائه برنامه های متنوع و متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی ، اقداماتی ارزشمند در آشنا سازی نسل آینده ساز کشور با معارف غنی اسلامی و فرهنگ ملی ایران زمین به انجام رسانده اند ، این هفته را به تمامی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی و بویژه استان سمنان تبریک گفت.

شهید نظری از افتخارآفرینان دیار شهیدستان میغان شاهرود

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز طی پیامی شهادت جانباز سرافراز «حسن نظریه» جانباز ۷۰ درصد هشت‌سال دفاع از جانبازان فداکار شهرستان شاهرود را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر شهادت جانباز ۷۰ درصد هشت‌سال دفاع مقدس و بسیجی فداکار «حسن نظریه» موجب تأثر شد.
در ادامه این پیام آمده است: این جانباز سرافراز از یادگاران ارزشمند جبهه‌های حق علیه باطل بود که سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحت هشت‌سال دفاع مقدس را تحمل کرد و سرانجام به همرزمان و برادران شهیدش پیوست.
در بخشی دیگر از این پیام آمده است: خانواده معظم "نظریه" اینک با تقدیم سومین شهید، جلوه‌ای دیگر از ایثار و فداکاری ملت بزرگ ایران را به نمایش گذاشته و سند افتخار دیگری به لوح افتخارات خانواده‌های معظم و صبور شهدا و ایثارگران این دیار بویژه «شهیدستان میغان شاهرود» افزودند.

حجت‌الاسلام مطیعی در بخش پایانی پیام افزوده است: اینجانب شهادت این جانباز فداکار را به خانواده معظم شهیدان محمدعلی و محمد نظریه و همرزمان وی، مردم شهیدپرور و انقلابی شاهرود و عموم مردم استان سمنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید، علو درجات و هم‌نشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha