آتش‌سوزی انبار مواد شیمیایی در نیشابور مهار شد

مشهد-ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور با اشاره به آتش‌سوزی یک انبار مواد شیمیایی با قابلیت اشتعال بالا در نیشابور گفت: با تلاش آتش‌نشانان از گسترش حریق به مناطق اطراف جلوگیری و آتش مهار شد.

ابوالفضل اسدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حریق گسترده در مکانی با کاربری انبار مواد قابل اشتعال مانند انواع رنگ، تینر، اسپری و مواد شیمیایی در ضلع جنوبی زیرگذر خیام نیشابور، حوالی ساعت ۲۲ دیشب به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی بیان کرد: با توجه به گستردگی حریق و وجود مقادیر زیاد مواد شیمیایی قابل اشتعال، ۲۵ آتش‌نشان به همراه خودروهای مربوطه از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و دو دستگاه خودرو پشتیبانی نیز از سوی شهرداری نیشابور جهت کمک به اطفای هرچه سریعتر آتش‌سوزی به محل فرستاده شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور بیان کرد: با تلاش نیروهای آتش نشان این حریق گسترده قبل از سرایت به مناطق و منازل اطراف حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته مهار شد و در حال حاضر علت و جزییات حادثه توسط کارشناسان حوزه پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور، ۱۱۵ نیروی عملیاتی، هفت ایستگاه آتش‌نشانی در شهر نیشابور و ۲ پست عملیاتی در شهرک صنعتی عطار و مجتمع فولاد خراسان دارد.

شهرستان نیشابور با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha