۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85622634
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی‌فقیه در گلستان: نماز کانون تربیت انسان و جامعه است

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره با اهمیت نماز در تربیت انسان و جامعه گفت: این واجب الهی که از آن به‌عنوان ستون دین یاد می‌شود، نقش اثرگذار و سازنده‌ای در تریبت انسان متدین و جامعه اسلامی برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی روز چهارشنبه در نهمین اجلاس استانی نماز با عنوان «نماز نسل نو و رسالت ما» در شهرستان رامیان بیان کرد: آنچه بشر را بیش از پیش آرام می‌کند، یاد خداست و هر اگر تکیه انسان به خدا نباشد ناامید خواهد بود.

وی با اشاره به رشد روز افزون ارتباطات و استفاده از تلفن همراه، گفت: با وجود همه فواید توسعه ارتباطات این فناوری بین اعضای خانواده و جامعه فاصله ایجاد کرده است.

آیت الله نورمفیدی به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی اشاره کرد و افزود: همه این جنایت‌های غیر انسانی که غزه و لنبان و یا در دیگر کشورها و نقاط جهان رخ می‌دهد، زیر سر امریکاست و این کشور توسط سگ هار خود یعنی رژیم جعلی صهیونیستی، انواع جنایت‌ها را مرتکب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان: نماز کانون تربیت انسان و جامعه است

حجت الاسلام محمدصادق کفیل از استادان مرکز تخصصی نماز کشور هم در این همایش با تبیین اهمیت تربیت در آموزه‌های دینی، تصریح کرد: نماز یکی از پایه‌های مهم در مساله تربیت انسان است.

وی افزود: تربیت به معنی شکوفایی استعداد انسان است که بخش قابل توجه آن از طریق مهارت آموزی محقق می‌شود.

حجت الاسلام کفیل باتاکید برضرورت ترویج اقامه نماز اول وقت اضافه کرد: با این اقدام بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه بویژه ارتباط بین نسلی رفع خواهد شد.

وی بابیان اینکه نمی‌توان فضای مجازی را از فرزندان خود جدا کنیم، ادامه داد: والدین باید همراه با محبت و صمیمیت، استفاده صحیح از این شبکه اجتماعی را به فرزندان خویش آموزش دهند.

قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز گلستان هم در این همایش گفت: گلستان سند چشم انداز نماز تا افق ۱۴۰۵ را تدوین کرده که مبنای فعالیت‌های این بخش در ادارات و نهادها، مدارس و مساجد است.

به گزارش ایرنا در این همایش که با اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه بود از فعالان نماز استان گلستان تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha