۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85623649
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استخر دانش‌آموزی گنبدکاووس قبل از تکمیل، افتتاح شده بود
استخر دانش آموزی گنبدکاووس

گنبدکاووس- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: استخر دانش آموزی این شهرستان که قبل از تکمیل نهایی و با کاستی‌های زیاد آذرماه پارسال باحضور وزیر وقت آموزش و پرورش افتتاح شده بود، برای اتمام مراحل ساخت، نیازمند اعتبار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد غنی‌پور روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: این طرح هزار و ۶۷۴ مترمربع زیربنا دارد و هنگام دور دوم سفر استانی دولت قبل بدون توجه به ناتمام ماندن بخش‌های آن به بهره‌برداری رسید اما هیچ‌گاه از آن استفاده نشد.

وی بیان کرد: به دلیل پیش‌بینی نشدن منبع تامین آب برای استخر، در روز افتتاح از آب شهری برای پر کردن این فضای ورزشی استفاده شده بود که همین اقدام، خرج چند میلیونی آب بها روی دست آموزش و پرورش گذاشت و باعث قطع شدن جریان آب مجموعه شد.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در ادامه به اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی (دولتی و مشارکتی) این شهرستان از منابع تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان خبر داد و گفت: گنبدکاووس ۱۲ پروژه نیمه تمام آموزشی دارد که برای تکمیل آنها در مجموع به هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی اضافه کرد: با تکمیل مدارس نیمه تمام گنبدکاووس، فضای مناسب آموزشی برای پنج هزار دانش آموز این شهرستان فراهم می‌شود.

استخر دانش‌آموزی گنبدکاووس قبل از تکمیل، افتتاح شده بود

غنی پور همچنین با تشریح برخی کارهای انجام شده در بخش نظام آموزش و پرورش از ابتدای امسال تاکنون‌ گفت: راه اندازی مرکز ثابت سنجش نوآموزان در بخش داشلی‌برون، تشکیل جلسه شورای اداری آموزش و پرورش گلستان در گنبدکاووس، میزبانی مسابقات استارتاپ دانش آموزان دختر و پسر متوسطه استان، اجرای طرح خادم یاران رضوی و برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی، پیگیری رفع مشکل حقوقی زمین ساخت مدرسه اوتیسم و راه‌اندازی ۲ هنرستان صنایع غذایی و تربیت بدنی دختران از جمله این کارها است.

وی همچنین از جذب ۱۱۶ دبیر و ۲۰۲ آموزگار و نیز استفاده از گنجایش ۲۲۵ فرهنگی بازنشسته برای سال تحصیلی جدید خبر داد و بیان کرد: آموزش و پرورش گنبدکاووس کمبود نیروی انسانی برای آموزش ندارد.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس همچنین گفت: این شهرستان در سال تحصیلی جدید افزون بر ۹۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف دارد.

شهرستان گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha