نسل کشی رژیم صهیونیستی؛ مصداق بارز رفتار حیوانی است

اصفهان-ایرنا- رییس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: نسل کشی رژیم صهیونیستی برای قدرت نمایی تناسبی با حیات طیبه ندارد و ارتکاب این جنایت‌ها مصداق بارز رفتار و زندگی پست و حیوانی است.

به گزارش ایرنا آیت الله محسن کازرونی روز پنجشنبه در آیین نکوداشت موسسات خیریه و تشکل های مردمی اصفهان در تالار همایش های پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان، افزود: حیات طیبه به تعبیر قرآن در افرادی تجلی یافته که مفهوم فانی بودن دنیا را درک کرده و غیر از خود به دیگران نیز می اندیشند و در کارهای خیر پیشتازند.

وی اضافه کرد: بر اساس آموزه های قرآن، در حیات طیبه زندگی فردی یا اجتماعی آرام و روان می‌گذرد و پاکی، آسودگی خاطر و آزار نرساندن به دیگران، بر آن حاکم است.

کازرونی افزود: رفع دغدغه محرومان و نیازمندان جامعه برآمده از یک شاکله و بنیان نیکوست که اهل خود را می‌طلبد و هر کسی سعادت آن را ندارد.

رییس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: موسسات خیریه و تشکل های مردمی جلوه ای از حیات طیبه هستند زیرا سُرور و شادی به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه می بخشند.

نسل کشی رژیم صهیونیستی؛ مصداق بارز رفتار حیوانی است

آیت الله کازرونی افزود: خیریه ها بطور ساختارمند سبب گسترش فرهنگ نیکوکاری و فقرزدایی در جامعه می‌شوند و هر کدام حلقه‌های به هم پیوسته ای از مفهوم انسانیت و مهربانی هستند.

وی با بیان اینکه اصفهان؛ بهشت کار خیر است؛ افزود: نیک اندیشی اصفهانی ها در کارهای نیک و دستگیری آنها از یکدیگر، ستودنی و این نوعدوستی برآمده از کیاست و درایت آنهاست.

به گزارش ایرنا، در این آیین، متولیان خیریه ها و تشکل های برتر استان با اهدای جوایز تجلیل شدند.

در حاشیه این مراسم، خیریه ها و تشکل های مردمی اصفهان با برپایی غرفه های مختلف به معرفی خدمات و فعالیت های خود پرداختند.

حدود ۲۲۰ خیریه با هدف توسعه فرهنگ انفاق در جامعه و جلوگیری از موازی کاری در خدمت رسانی به نیازمندان، دارای سامانه مشترک با کمیته امداد استان اصفهان هستند و با این نهاد همکاری دارند.

همچنین بیش از ۵۴۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان در زمینه های اشتغال، فرهنگ، معیشت، درمان و جهیزیه در حال خدمت رسانی به جامعه هدف هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha