۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85623799
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حادثه سخت برای اشغالگران در غزه/ نبرد القسام با نظامیان صهیونیست از فاصله صفر

تهران- ایرنا- منابع وابسته به رژیم صهیونیستی در حالی از حادثه سخت برای نظامیان صهیونیست در نوار غزه خبر دادند که گردان های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس به نبرد مبارزان خود با اشغالگران از فاصله نزدیک اشاره کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از حادثه سخت برای نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند اما به جزئیات بیشتری اشاره نکردند.

همزمان گردان‌های شهید عزالدین القسام در بیانیه ای اعلام کرد که نظامیان صهیونیستی را در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

القسام افزود که مبارزانش یک تانک مرکاوای ۴ ارتش رژیم صهیونیستی را در محله «الزهرا» در غرب اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با بمبی قوی منهدم کرده است.

همچنین القسام در بیانیه ای دیگری اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در غرب اردوگاه جبالیا از فاصله صفر با گروهی از نیروهای کماندوی ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شدند که در این عملیات، شماری از نظامیان اشغالگر کشته و زخمی شدند.

همزمان سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که یک نظامی اشغالگر در منطقه «التوأم» در شمال غرب نوار غزه از سوی تک تیراندازان آن هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که سامانه‌های دفاعی این رژیم یک پهپاد را که از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده بود رهگیری و سرنگون کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha