لیگ هندبال بانوان / چمران لارستان با شکست تیم بافق، جای خود را در صدر جدول محکم کرد
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- تیم شهید چمران لارستان در رقابت های هندبال لیگ برتر بانوان کشور از سد تیم سنگ آهن بافق یزد گذشت و جای خود را در صدر  جدول محکم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که روز جمعه در سالن تختی شهرستان لارستان برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ تیم سنگ آهن بافق مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد و به سومین پیروزی پی در پی خود دست یافت.

بازگشت باشکوه به لیگ برتر

تیم شهید چمران لارستان که در لیگ فصل گذشته به دسته پایین تر سقوط کرده بود اما با حمایت فدراسیون این تیم دوباره جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد و تیمی قوی را روانه مسابقات فصل جدید کردند که یکی از تیم های مدعی عنوان قهرمانی است که هدایت این تیم را نشمین شافعیان سرمربی تیم ملی بر عهده دارد.

نشانی از تیم مدافع قهرمانی نیست

تیم سنگ آهن بافق یزد که عنوان قهرمانی فصل گذشته را در کارنامه دارد اما در این فصل نتوانسته ازعنوان قهرمانی خود دفاع کند و در قعر جدول بدون امتیاز به سر می برد.

نیمه نخست این بازی ۲ تیم پا به پای هم پیش رفتند و بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند که در نهایت هم این نیمه با نتیجه ۹ بر ۹ مساوی تمام شد به نظر می رسید بازیکنان تیم چمران حریف خود را دست کم گرفته بودند.

لیگ هندبال بانوان / چمران لارستان با شکست تیم بافق، جای خود را در صدر جدول محکم کرد
تیم هندبال شهید چمران لارستان

بازی متفاوت لاری ها در نیمه دوم

اما درنیمه دوم لاری ها به مراتب بهتراز نیمه اول بازی کردند واز همان ابتدا هم حریف خود را تحت فشار قرار دادند طوری که در لحظاتی از بازی اختلاف گل خود را به عدد هشت رساندند.

در ادامه نیمه دوم تیم سخت کوش و جوان بافق یزد که نشانه ای از قهرمانی فصل گذشته را به همراه ندارد، توانستند فاصله گل های خود را کمتر کنند و در نهایت این بازی خوب با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود لاری ها پایان یافت و این تیم به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.

سودای قهرمانی و بازگشت به آسیا

تیم شهید چمران لارستان که عنوان قهرمانی ایران را در کارنامه دارد و ۲ بار هم در سال های ۹۷ و ۹۶ به عنوان نماینده ایران در دومین و سومین دوره رقابت های هندبال جام باشگاه های آسیا شرکت داشت اما این تیم چند سالی به دلیل عدم حمایت مالی از سوی مسئولان استان، سرمایه گذار تیم ناگزیر شد عطای کار را به لقایش بخشد و چند سالی از سطح اول هندبال کشور دور شدند.

دست اندرکاران این تیم باشگاه در این فصل تیمی قوی با استفاده از سرمربی تیم ملی راهی مسابقات کرده اند تا دوباره به روزهای خوب گذشته خود برسند و در جام باشگاه های آسیا دوباره حضور یابند هر چند این بازیها بسیار سخت است وتیم های شرق و غرب آسیا با استفاده ازبازیکنان خوب خارجی اجازه خود نمایی به سایر تیم ها نمی دهند.

لیگ هندبال بانوان / چمران لارستان با شکست تیم بافق، جای خود را در صدر جدول محکم کرد
هندبال بانوان

ناکامی نماینده کازرون همچنان ادامه دارد

اما تیم زاگرس جنوبی کازرون دیگر نماینده فارس در لیگ برتر حال و روز خوبی ندارد و دومین شکست پی در پی را خود پذیرا شدند واگرهمین روند ادامه دهند شاید در آخر فصل یکی از تیم های سقوط کننده باشند.

زاگرس درهفته سوم امروزجمعه میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود که این بازی را با نتیجه ۲۹ بر ۲۰ به میزبان خود واگذار کردند و با ۲ امتیازدر رده چهارم جدول قرار گرفت.

با پایان یافتن هفته سوم تیم شهید چمران لارستان با ۶ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول محکم کرد، نفت و گاز گچساران با پنج امتیاز دوم است و تیم رایزکو تهران هم با چهار امتیاز در مکان سوم جای دارد.

در رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان ایران هشت تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد و در پایان هم تیم قهرمان به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا شرکت می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha