چمران لارستان با شکست نفت گچساران صدر جدول را حفظ کرد
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- تیم شهید چمران لارستان درهفته چهارم رقابت های لیگ برترهندبال بانوان از سد تیم نفت وگازگچساران گذشت و صدر جدول را با چهار بُرد پی در پی حفظ کرد.

به گزارش خبرنگارایرنا این بازی که امروز جمعه درسالن تختی شهرستان لارستان از توابع استان فارس برگزارشد تیم میزبان با نتیجه ۲۴ بر ۱۸ نفت و گاز را شکست داد و یک گام دیگر برای کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل را محکم برداشت.

جدال برای صدر جدول

دیدار این ۲ تیم مدعی که تا پیش ازاین بازی با ۶ و پنج امتیازدر تعقیب یکدیگربودند به ویژه برای نفت و گاز از حساسیت زیادی برخودار بود چرا که در صورت پیروزی در خانه میزبان، جای این تیم را درصدرجدول می گرفت و با خاطره خوش به تعطیلات ۲ ماهه لیگ برای برپایی اردوی تیم ملی بانوان، می رفت.

بازی نزدیک در نیمه نخست

نیمه نخست بازی این ۲ تیم که برای قهرمانی بسته شده اند، دیدار نزدیکی بود هر چند تیم میزبان برتری محسوسی داشت و توانست درپایان این نیمه با نتیجه ۱۲ بر ۹ به برتری دست یابد و با خیال راحت به رختکن بروند.

برتری میزبان در نیمه دوم

تیم چمران که می دانست بازی سختی در نیمه نخست پشت سرگذاشته است در نیمه دوم برابر حریف مدعی و سخت کوش، بازی بهتری به نمایش گذاشت ودرنهایت هم با نتیجه ۱۸ بر ۲۴ وبا اختلاف ۶ گل بازی را سود خود پایان داد تا یکی از مدعیان قهرمانی را از سر راه بر دارد.

زنگ خطر برای تیم زاگرس کازرون به صدا در آمد/ هشدار به اداره کل

اما تیم زاگرس کازرون دیگر نماینده فارس در لیگ برتر که ۲سال است تحت پوشش شرکت نفت زاگرس جنوبی درآمده و پیش ازآن سالها با نام شهید شاملی کازرون حرف اول را درلیگ برتر می زد و همیشه مدعی قهرمانی بود و یک بار هم نایب قهرمان شد اما پس از تحت پوشش قرار گرفتن زاگرس جنوبی حال و روزخوبی ندارد واین تیم ریشه دار درحال سقوط قرار گرفته که بهتراست هیات هندبال فارس و به ویژه دست اندرکاران اداره کل ورزش و جوانان که معاون مهم توسعه ورزش قهرمانی، ندارد، فکر اساسی کنند.

شکست سنگین تیم کازرون

تیم زاگرس کازرون درهفته چهارم میهمان تیم رازکو تهران بود و با اختلاف زیادی بازی را به این تیم واگذارکرد و در نهایت هم ۴۰ بر ۲۶ بازی را باخت و درپائین جدول در خطر سقوط قرار گرفت.

در پایان هفته چهارم این مسابقات تیم شهید چمران لارستان با هشت امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار و فاصله خود را با تیم دوم جدول به سه امتیاز رساند، تیم نفت و گاز گچساران با پنج امتیاز دوم است و تیم رازکو تهران و نامی نوی اصفهان هم به ترتیب با چهار امتیاز سوم و چهارم هستند.

زاگرس کازرون و غدیر ملایر انتهای جدولی ها

در پایین جدول هم تیم زاگرس کازرون با ۲ امتیاز هفتم است و تیم غدیر ملایر هم بدون امتیاز در قعرجدول به سر می برد و هر ۲ تیم در خطر سقوط به دسته یک قرار دارند.

در رقابت های هندبال برتر بانوان کشور هشت تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد.

تعطیلی ۲ ماهه لیگ

پس از پایان هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان به مدت ۲ ماه به دلیل برپایی اردوی تیم ملی برای برای شرکت در بازیهای آسیایی هندوستان تعطیل خواهد و هفته پنجم این مسابقات قرار است از ۲۸ آذرماه دنبال شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha