برتری تیم های فارس در هندبال لیگ برتر بانوان کشور
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- تیم های شهید چمران لارستان و زاگرس جنوبی کازرون نمایندگان استان فارس در رقابت های هندبال لیگ برتر بانوان کشور از سد حریفان خود گذشتند تا شروع خوبی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم شهید چمران روز جمعه ششم مهر ماه در نخستین هفته از مسابقات هندبال برتر بانوان کشور میزبان تیم رازیکو تهران بود.

نماینده لارستان که در لیگ برتر دوره گذشته سقوط کرده بود اما با رایزنی های صورت گرفته، این تیم دوباره جواز شرکت در لیگ برتر بانوان را کسب کرد و قطعا این تیم قدیمی لارستان نمی خواهد به سرنوشت سال گذشته دچار شود برای همین هم در این فصل تدارک خوبی دیده است.

نشمین شافعیان سرمربی تیم شهید چمران می داند که مسابقات سختی را پیش رو دارد برای همین هم سعی می کند تا از بازیها به ویژه مسابقات خانگی حداکثر امتیاز را کسب کند تا در پایان لیگ سرنوشتش به تبصره و سفارش نکشد و جایگاه خوبی را در شان این تیم ریشه دار و قدیمی به دست بیاورد.

بازی شهید چمران و رازیکو تهران که تازه در لیگ برتر شرکت می کند برای ۲ تیم سخت بود و تا پایان به پای هم مبارزه کردند هر چند تیم میزبان به برتری رسید.

نیمه نخست این بازی نزدیک با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به سود تیم شهید چمران پایان یافت.

در نیمه دوم هم ۲ تیم بازی نزدیکی را از خود به جای گذاشتند و تا آخرین لحظه برای پیروزی جنگیدند و در نهایت هم این بازی با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ به سود چمران پایان یافت.

کازرونی ها از اصفهان با دست پر باز گشتند

اما تیم زاگرس جنوبی کازرون دیگر نماینده استان فارس در لیگ برتر روز جمعه میهمان تیم نامی نو اصفهان بود که در پایان کازرونی ها با دست پُر اصفهان را ترک کردند.

دیدار ۲تیم در نیمه نخست با نتیجه ۱۰ بر هفت به سود زاگرس کازرون پایان یافت.

در نیمه دوم هم تیم کازرون بازی خوبی را به نمایش گذاشت و در نهایت هم این بازی با نتیجه ۲۷ بر ۲۲ به سود زاگرس کازرون پایان یافت تا نمایندگان فارس در لیگ برتر شروع خوبی داشته باشند.

در رقابت های هندبال برتر بانوان کشور هشت تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha