اختلاف ۲ اداره بر سر اجرای طرح مسکن جیرفت زودتر حل شود

جیرفت- امام جمعه جیرفت گفت: طرح مسکن فرزندآوری و جوانی جمعیت این شهر چند ماه است که به دلیل اختلافات ٢ اداره بر سر محل آن معطل مانده است اگر قابل حل است زودتر حل شود و اگر نیست در جای دیگر طرح انجام شود.  

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: هزینه‌هایی هم از مردم برای این طرح دریافت شده است و آنها همچنان منتظر هستند.

وی در ادامه خطبه با اشاره به وعده صادق ٢ و برگزاری نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب بیان کرد: باید روز دهم و سیزدهم مهر را در کنار روزهای دیگر یوم الله بگذاریم و به عنوان روزهای الهی در نظر بگیریم.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه نماز جمعه نصر یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی بود ادامه داد: رهبر حکیم، فرزانه و شجاع در چنین روزی که معمولا رهبران یا روسای جامعه بین الملی به پناهگاه ها می‌روند و محافظت می شوند در جوی که دشمن مرتب تهدید می کرد و همان شب مرتب لبنان را تهدید کرد، فرمودند نماز جمعه را اقامه می کنند.

وی افزود: خطابه های دشمن شکن و خواندن نماز عصر و این شجاعت رهبری، به جامعه اسلامی و جبهه مقاومت روحیه، نشاط و اعتماد و باور به راهی که انتخاب کرده‌اند، داد.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: این اتفاق مورد ذوق و شوق جبهه مقاومت، جهادگران اسلام و آزادگان جهان و مستضعفین واقع شد.

وی بیان کرد: از سوی دیگر امت اسلامی که با حضور کم نظیر در نماز جمعه افتخار آفریدند و مصلی و خیابان‌های اطراف مصلی تهران مملو از جمعیت بود.

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: مردمی اینچنین معتقد به امام خود، اعتقادات خود و ارزش هایشان که در روز تهدید به پناهگاه نمی روند، پیوند بین امت و امام را برقرار کرده‌اند و روزی تاریخی را رقم زده و تحول ایجاد کردند.

وی گفت: سخنان شجاعانه رهبر معظم انقلاب مایه افتخار بود و دشمنان را ناامید و خوار و ذلیل کرد.

حجت‌الاسلام تارم تصریح کرد: داشتن چنین امت با بصیرتی هم که امام خود را تنها نمی گذارند جای شکرگزاری دارد.

وی افزود: نابودی اسرائیل هزینه‌هایی همچون شهید شدن مردان بزرگ دارد اما در نهایت محقق می شود و جبهه مقاومت پیروز می شود.

امام جمعه جیرفت اضافه کرد: جامعه باید وحدت خود را حفظ کند و از اخباری که موجب تفرقه، اختلاف و نگرانی مردم می شود، پرهیز شود.

وی با تاکید بر اینکه وحدت و انسجام ملی باید حفظ شود افزود: دست هایی که به دنبال تفرقه در امت اسلامی و ملت با بصیرت ایران اسلامی هستند، باید قطع شوند.

فرصت روایتگری به دشمن را ندهیم
حجت الاسلام تارم ادامه داد: روایت درست و صحیح از حماسه ها باید در اولویت باشد که دشمنان به خود اجازه ندهند و فرصت نیابند که به دلخواه خود روایتگری کنند.

وی تاکید کرد: امروز جنگ روایت ها است و هر آن کس زودتر و هنرمندانه تر روایت کند پیروز است بنابراین باید مراقب باشیم به دشمن فرصت تحریف حقایق را ندهیم.

امام جمعه جیرفت گفت: امروز لبنانی ها و حزب الله قهرمان به کمک ما نیاز ندارند تا گوشه‌ای از مشکلات خود را برطرف کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha