سپاه به عنوان حافظ نظام اسلامی دارای سامانه‌های مدیریتی پیشرفته است

سمنان – ایرنا - دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: سپاه به عنوان نهاد حراست و حفاظت ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی در سراسر جهان یک سازمان با سامانه‌های مدیریتی پیشرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حمید بزم شاهی اصفهانی روز شنبه در جشنواره استانی مالک اشتر در سمنان با تبریک میلاد امام حسن عسگری(ع) اظهار کرد: سپاه پاسداران به عنوان نهاد حراست، حفاظت، کرامت و شرافت ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی در سراسر جهان نمی تواند یک سازمان بدون سامانه های مدیریتی پیشرفته و قوی باشد.

وی ادامه داد: «اشراف فرماندهی» در سال های گذشته بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب در مجموعه نیروهای مسلح از جمله در سپاه پاسداران ایجاد شده است تا بتواند فرآیند قدرت‌سازی و تقویت و استحکام درونی سپاه پاسداران و میزان موفقیتش را بتواند اندازه گیری و ارزیابی کند و بر فرآیند رشد، تقویت و سلامت و پیشرفت سپاه پاسداران نظارت کند.

سپاه به عنوان حافظ نظام اسلامی دارای سامانه‌های مدیریتی پیشرفته است

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران عنوان کرد: جشنواره مالک اشتر نقطه پایانی ارزیابی های یک ساله ای است که بر اساس عملکرد دوره ای سه ماهه همه رده ها تشکیل می شود و در تمام سلسه مراتب بسیج جاری و ساری است و در همه رده های سپاه پاسداران و بسیج این کار انجام خواهد شد.

سردار بزم شاهی با بیان اینکه خاطرنشان کرد: امسال پانزدهمین سالی است که جشنواره مالک اشتر در سراسر سپاه برگزار می شود، در سپاه پرافتخار قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز این جشنواره امروز برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد که نشاندهنده فعالیت هایی است که در این سپاه با مسئولیت سردار شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان و همه فرماندهان و مسئولان و بسیجیان و پاسداران در این استان طی یکسال گذشته محقق شد و در حال پیشرفت است.

وی بیان کرد: جشنواره مالک اشتر بر اساس مجموعه ای از شاخص ها در قالب ۶۳ کارگروه ارزیابی طی سال در چهار دوره هر سال یعنی هر فصل یک دوره با شاخص های مشخص به طور دقیق در همه حوزه های سخت افزاری، سرمایه های انسانی و معنوی ارزیابی می شود.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه خاطرنشان کرد: جشنواره مالک اشتر در سطح کشوری در اولین فرصت برگزار می‌شود.

ولایت‌مداری مالک اشتر الگوی هر پاسدار

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز دراین آیین اظهار کرد: جشنواره مالک اشتر در واقع فرصت طلایی برای شناسایی حوزه های کارآمد و اصلاح رده های تخصصی است و در حقیقت اشراف فرماندهی فرایندی هویت ساز و انگیزه بخش است.

سپاه به عنوان حافظ نظام اسلامی دارای سامانه‌های مدیریتی پیشرفته است

سردار منصور شوقانی با اشاره به عملیات پیروزمندانه وعده صادق ۲ افزود: در عملیات بزرگ وعده صادق ۲ جایگاه اشراف فرماندهی به روشنی مشهود بود و این امر موفقیت و پیروزی کامل را در این عملیات بزرگ به همراه داشت.

سردار شوقانی بیان کرد: فرماندهان و مدیران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید ابعاد مختلف شخصیت و ولایت پذیری مالک اشتر را به عنوان یک شاخص مورد توجه قرار دهند که به عنوان نماد این جشنواره است، مالک اشتر دشمن شناس و استوار در حراست و دفاع اسلام بود و قلبی مهربان داشت؛ حضور مالک باعث امید در جبهه حق و ناامیدی در جبهه باطل می شد، دارای قوه هوشمندی بالا و بصیرتی فوق العاده بود، در مذاکره با دشمن فریب نمی خورد و تمام تلاشش در جبهه این بود که جایگاه ولایت آسیب نبیند.

لباس مقدس پاسدار امانت شهداست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران امانت بزرگی در دستان ماست و این پاسداری از انقلاب نشانه عشق به آرمان ها و دستاوردهای آن است.

حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی بیان کرد: لباس پاسداری لباسی مقدس است، چرا که این لباس امانت شهداست و لباس عزت، عشق و شهادت است و باید قدر آن را دانست و در راه پاسداری از انقلاب باید با خداوند معامله کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: امانتداری، صداقت، خوب کارکردن، تلاش شبانه روزی، ایمان و اخلاص از مهمترین شاخصه های پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا ، جشنواره مالک اشتر با هدف شناسایی و معرفی واحدهای برتر و اجرای شیوه‌های خلاق در رده‌های مختلف بسیج برگزار و از زحمات و تلاش‌های یکساله بسیجیانی که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج تلاش مضاعف و بی وقفه داشتند، قدردانی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha