۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85626116
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

دانشگاهیان گیلان به جشنواره «رسا» دعوت شدند

۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶
کد خبر: 85626116
دانشگاهیان گیلان به جشنواره «رسا» دعوت شدند

رشت - ایرنا - مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان از جامعه دانشگاهی این دانشگاه برای شرکت در جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور با عنوان «رسا» دعوت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسین صفوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استادان، کارکنان، دانشجویان و خانواده‌های استادان و کارکنان از مخاطبان شرکت در این جشنواره هستند.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی نهج‌البلاغه دانشگاهیان کشور در پنح بخش ادبی، هنری، پژوهشی، رسانه و معارفی برگزار می‌شود، اضافه کرد: بخش ادبی شامل داستان نویسی، شعر، نمایشنامه نویسی و فیلمنامه نویسی است و بخش هنری نیز نقاشی، طراحی پوستر، اطلاع نگاشت و خوشنویسی را در بر می‌گیرد.

وی بیان کرد: بخش رسانه شامل ارائه آثار به صورت کلیپ، پادکست، موشن گرافی و صفحات مجازی و در بخش پژوهش نیز آثار به صورت نشریه مکتوب، تدوین کتاب، تدوین مقالات و ارائه محتوا درسی قابل ارسال است؛ ضمن اینکه بخش معارفی نیز مفاهیم و حفظ نهج‌البلاغه، کتابخوانی و دوره‌های مجازی را شامل می‌شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه هر داوطلب باید در هر بخش حداکثر در یک رشته نامنویسی کند، اظهار کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت جشنواره http://rasanahad.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور تا ۳۰ مهرماه اضافه کرد: این جشنواره در سه مرحله دانشگاهی استانی و کشوری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha