۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85626656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز: اجرای هر کیلومتر مترو ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به وضعیت اجرایی پروژه قطار شهری کرج گفت: در شرایط کنونی برای اجرای هر کیلومتر خط مترو به بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی" روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه قطارشهری کرج، افزود: درصدد هستیم که همزمان با راه اندازی ایستگاه های قطارشهری کرج، مجتمع های ایستگاهی را ایجاد کرده و برای پیشبرد سایر بخش ها از منابع مالی حاصل از این اقدام استفاده شود.

وی ادامه داد: خط ۲ قطارشهری در محدوده شهر کرج ۱۴ کیلومتر است که ایستگاه شهید سلطانی بخشی از پروژه های بزرگ این خط است .

عبداللهی گفت: این ایستگاه، مترو تهران را به قطارشهری کرج متصل می کند و مسافران می توانند پس از رسیدن به ایستگاه شهید سلطانی از قطارهای داخل شهری استفاده کنند که کاهش قابل توجه بار ترافیک ورودی کرج، بخشی از مزایای این ایستگاه است.

استاندار البرز بیان کرد: به دنبال اتخاذ راهکارهای مناسب و منابع لازم در جهت تکمیل تمام خطوط قطارشهری کرج و ادامه این امکان تا شهر پرتردد و متراکم فردیس هستیم.

وی با اشاره به راه اندازی رام دوم قطار شهری کرج افزود: درصدد هستیم تا با اضافه کردن رام های قطار، فاصله قطارها تا ایستگاه را کاهش دهیم.

وی با قدردانی از دست اندرکاران پروژه قطارشهری کرج، گفت: این پروژه بی وقفه در حال فعالیت است و تمام تمرکز تلاش ما بر تکمیل خط ۲ قطارشهری کرج معطوف شده است.

عبداللهی گفت: محوطه ایستگاه شهید سلطانی در اختیار و مدیریت مترو تهران است و در تلاش هستیم برای ساماندهی، نظافت و زیباسازی این فضا طی تعاملی ویژه وارد عمل شویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha