کانون پرورش فکری قشم ۹ کارگاه تخصصی کودک و نوجوان برگزار می‌کند

قشم - ایرنا - مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم گفت: این کانون برای فصل پاییز برگزاری ۹ کارگاه تخصصی در نظر گرفته که کودکان و نوجوانان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس می‌توانند تا ۳۰ مهرماه در آنها ثبت نام کنند.

نجوا آزاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آموزش نقاشی، کاردستی خلاق، داستان نویسی، سفالگری، املای شیرین، نوشتن خلاق مقدماتی و پیشرفته و فن بیان مقدماتی و پیشرفته از جمله ۹ کارگاه تخصصی پاییزی کانون در این شهرستان مرزی است.

وی ادامه داد: این کارگاه‌ها با ظرفیت پذیرش محدود زیر نظر انجمن‌های تخصصی و دپارتمان مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا می‌شود و از طریق آن امکان ارتباط مستقیم مدرس و هنرجویان فراهم است.

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم توضیح داد: ترم پاییز این کارگاه ها ۲ ماه و نیمه است که در ۱۰ جلسه به صورت هفته ای یک جلسه برگزار می شود.

آزاد در مورد هزینه این کارگاه ها گفت: شهریه این کارگاه ها بین ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا ۶ میلیون ریال متغیر است.

وی اضافه کرد: گروه‌های سنی نوباوه چهار+ سال، نوجوان هفت+، نونهال ۹+، نونگاه ۱۲+ و نوجوان ۱۵+ سال می‌توانند در این کارگاه ها شرکت کنند.

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم اعلام کرد: کودکان و نوجوانان قشمی می‌توانند با شماره ۰۹۳۷۸۹۰۹۱۹۱ تماس گرفته و در کارگاه های مورد نظر ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۴۵۰ کودک و نوجوان عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جزیره قشم هستند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha