۵۰۰ کودک از برنامه های کانون پرورش فکری قشم بهره مند شدند

قشم - ایرنا - مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم از بهره مندی ۵۰۰ کودک و نوجوان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس از برنامه های تابستانی این کانون خبر داد.

نجوا آزاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مرزی قشم از تنوع بیشتری نسبت به سال های قبل برخوردار است و همچنان خانواده ها کانون را به عنوان بهترین مکان برای غنی سازی اوقات فراغت فرزندان خود می دانند.

وی ادامه داد: در تابستان امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این جزیره با هدف شناسایی استعدادهای نهفته در کودکان و نوجوانان و رشد و شکوفایی این استعدادها تلاش می کند.

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم توضیح داد: از ابتدای فصل تابستان تا پایان روز سیزدهم مردادماه ۴۰ کارگاه آموزشی در زمینه های مختلف ادبی، هنری و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان این شهرستان مرزی در این کانون برگزار شد.

آزاد اضافه کرد: این فعالیت ها در بخش های دینی، شکوفایی استعداد و خلاقیت کودکان، کار گروهی، آشنایی با کتاب، محیط زیست، مفاخر و بازی و سرگرمی و نظایر آن ارایه شده است.

وی گفت: فعالیت های ویژه تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم از اول تیر آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد.

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم در حال حاضر۴۳۰ کودک و نوجوان عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جزیره قشم هستند.

وی بیان کرد: کلاس ‌های اوقات فراغت تابستان امسال در بیش از ۴۰ رشته علمی و هنری و ادبی از جمله هم قصه هم نقاشی، سفالی گری، نقاشی با گواش، پرورش حواس و خلاقیت، فن بیان، نوشتن خلاق، رباتیک، الکترونیک، چرتکه، کاردستی آسان و سوزن دوزی(پلیوار) با استقبال کودکان و نوجوانان این جزیره در محل این کانون حال برگزاری است.

قشم با وسعت یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha