زنجان از نخستین سمپوزیوم پزشکی بازساختی و فناوری‌های نوین میزبانی می‌کند

زنجان - ایرنا - نخستین سمپوزیوم یک‌روزه "پزشکی بازساختی و فناوری‌های نوین" به همت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با همکاری دپارتمان پزشکی بازساختی پژوهشگاه رویان، برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی زنجان، دبیر علمی نخستین سمپوزیوم «پزشکی بازساختی و فناوری‌های نوین» روز دوشنبه افزود: این سمپوزیوم یک روزه با هدف آشنایی دانشجویان، اساتید دانشگاه، پزشکان و متخصصان مرتبط از آخرین دستاوردهای این حوزه با سخنرانی اساتید برجسته کشوری به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

دکتر عزیز ملکی با بیان اینکه همایش دارای امتیاز بازآموزی برای پزشکان و رشته‌های علوم پایه است، ادامه داد: دکتر حسین رنجبران، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران در این سمپوزیوم به ارائه سخنرانی در حوزه سلول‌های بنیادی مزانشیمی خواهند پرداخت.


ملکی با اشاره به حضور پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان و متخصصان رشته‌های علوم پایه ازجمله بیوتکنولوژی، ایمونولوژی، فیزیولوژی، میکروب‌شناسی، مهندسی پزشکی، پلیمر و شیمی در این همایش، گفت: علاقه مندان برای ثبت‌نام و شرکت در همایش به صورت آنلاین به نشانی اینترنتی: https://research.zums.ac.ir/register مراجعه کنند.

این رویداد علمی پنجشنبه /۲۶ مهر/ از ساعت ۸ تا ۱۴ در محل سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه دانشگاه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha