آخر هفته‌ پرجوش و خروش در ورزش گلستان

۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۱
کد خبر: 85627673
آخر هفته‌ پرجوش و خروش در ورزش گلستان

گرگان- ایرنا- میزبانی تیم‌های لیگ برتری پاس و شهرداری گرگان در لیگ برتر والیبال و بسکتبال و ادامه برگزاری رویارویی اسبدوانی آق‌آقلا، آخر هفته ورزش‌دوستان گلستانی را شلوغ و پرجنب و جوش کرده است.

به گزارش ایرنا تیم والیبال پاس گرگان که در هفته ابتدایی لیگ برتر در بازی‌های خارج از خانه مغلوب چادرملو اردکان و سایپای تهران شده بود در سومین دیدار لیگ، امروز (چهارشنبه) در خانه از سپهر صدرای مشهد میزبانی می‌کند و امیدوار است با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند.

بعد از افتادن تیم شهرداری گنبدکاووس به لیگ دسته اول، همه مسوولیت والیبال گلستان بر دوش تیم پاس است.

سرمربی تیم پاس گرگان گفت: فیلم ۲ بازی اول تیم را به دقت بررسی کردیم و در هفته گذشته با تمرکز برای کم کردن ناتوانی‌ها، هدفی جز پیروزی در آورد امروز نداریم.

عیسی سنگدوبینی اظهار کرد: تیم سپهرصدرا مشهد با وجود نداشتن آزمون حضور در لیگ برتر، با توجه به کادر فنی و بازیکنان باتجربه، هم‌آورد آسانی نیست اما از کسب سه امتیاز این دیدار ناامید نیستیم.

در سوی دیگر، هفته دوم لیگ برتر بسکتبال نیز فردا (پنجشنبه) برای گرگانی‌ها آغاز می‌شود و شهرداری این شهر که هفته اول، آسمان ولایت مشهد را با نتیجه ۱۰۷ بر ۷۸ شکست داده بود، در روزی که به حکم کمیته انضباطی از حضور تماشاگر بی‌بهره است، فینال سال قبل لیگ برتر را مقابل طبیعت اسلامشهری تکرار می‌کند.

شهرداری گرگان پس از نایب قهرمانی سال گذشته با سیدمصطفی هاشمی، هدایت تیم را به صالح مخدومی مربی جوان و بومی سپرده و با ترکیبی از بومی‌های جوان و باانگیزه و همچنین «رایان بوت رایت» آمریکایی به دنبال ماجراجویی در لیگ برتر است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: پس از بازی هفته اول، تمرینات خود را برای پیروزی مقابل طبیعت برنامه‌ریزی کردیم و با توجه به شناخت کامل از تیم میهمان، به نتیجه ای جز پیروزی فکر نمی کنیم.

صالح مخدومی در خصوص غیبت جردن استیونز بازیکن فصل گذشته طبیعت گفت:عملکرد درخشان این بازیکن در فصل گذشته برکسی پوشیده تیست، اما بسکتبال ورزش یک طرفه نیست و یک بازیکن به تنهایی در برابر حریف کاری از پیش نخواهد برد.

مخدومی افزود: مبین شیخی هم اکنون دوران نقاهت ناشی از مصدومیت را سپری می‌کند و کادر پزشکی تلاش دارند تا این بازیکن برای مسابقه با طبیعت به تیم ما اضافه شود.

وی ادامه داد: کارت بازیکن خارجی هم صادر نشده بود و در حال رایزنی و پیگیری برای صدور آن تا پیش از بازی دوم هستیم.

وی در خصوص محرومیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان از حضور تماشاگران در بازی فردا گفت: ورزش بدون تماشاگر لذتی ندارد و حضور آن‌ها به جذابیت لیگ کمک بزرگی خواهد کرد.

ایستگاه آخر کورس اسبدوانی آق‌قلا

هفته دهم، پایانی و قهرمانی کورس اسبدوانی تابستانه – پاییزه شهرستان آق‌قلا نیز روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

کورس اسبدوانی شهرستان آق‌قلا به علت علاقه شدید والا و بالای ترکمن‌ها به اسب، همچون ۲ شهرستان بندرترکمن و گنبدکاووس با حضور هزاران تماشاگر برگزار می‌شود.

پس از مسابقات روز جمعه هفته جاری، رقابت‌های کورس در آق‌قلا تعطیل و شهرستان گنبدکاووس نیز میزبان چابکسواران، اسب‌ها، مالکان و مربیان کورس پاییزه را در آنجا برگزار خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha