۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85628689
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در گیلان

۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴
کد خبر: 85628689
دستگیری عاملان نزاع و درگیری در گیلان

رشت - ایرنا - فرماندهان انتظامی خمام و صومعه سرا در گیلان از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در این ۲ شهر استان خبر دادند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا از دستگیری هشت نفر از عاملان نزاع و درگیری با حضور به موقع پلیس خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی مژدهی در تشریح این خبر به عزم راسخ دستگاه قضائی و مجموعه انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش اشاره و اظهار کرد: پلیس و دستگاه قضائی به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد این شهرستان جولانگاه مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه و آرامش مردم شود.

وی در ادامه گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در سطح شهر، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا افزود: به علت اختلافات قبلی، هشت نفر با یکدیگر درگیر و منجربه اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای مردم شده بودند که با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس طی هماهنگی با مقام قضائی، این هشت نفر دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

همچنین فرمانده انتظامی خمام از دستگیری ۲ اراذل و اوباش شناسنامه دار و نوظهور و دستگیری عاملین نزاع و درگیری با سلاح سرد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام گزارش مردمی مبنی بر چندین فقره نزاع و درگیری، قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق این شهرستان بلافاصله بررسیی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی قضائی بعمل آمده و با انجام اقدامات فنی و شگردهای پلیسی مامورین پلیس امنیت عمومی ۲ متهم ۳۵ و ۲۵ساله شناسنامه‌دار و نوظهور را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌شان هفت قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خمام با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد نزاع و درگیری بودند، افزود: متهمان با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف پنج تن گوشت مرغ فاقد مجوز در رودبار

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی رودبار از کشف پنج تن گوشت مرغ منجمد شده فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا کاظمی اظهار کرد: ماموران یگان امداد در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور ورودی شهر رودبار به سه دستگاه خودرو نیسان یخچال دار مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، پنج تن مرغ منجمد شده فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد که کارشناسان ارزش این کشفیات را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ضمن اینکه در این راستا سه متهم ۳۹ ، ۲۸ و ۲۰ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کشف ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک سوله در رشت

بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری یاد شده فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۱۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در بازرسی از یک سوله متروکه در بخش لشت نشاء این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن قلب اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی بخش لشت نشاء با انجام اقدامات فنی و میدانی از نگهداری و فعالیت تعدادی دستگاه های ماینر استخراج ارز دیجیتال درون یک سوله متروکه مطلع شده و برای بررسی و پیگرد قانونی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت افزود: پس از تحقیقات لازم و بررسی‌های دقیق و اطمینان از صحت موضوع، باهماهنگی قضایی از مکان مذکور بازدید و تعداد ۱۱دستگاه ماینر استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال، یک دستگاه رایانه قابل حمل به همراه سایر متعلقات کشف و در این خصوص ضمن تشکیل پرونده متهم ۳۹ساله به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را سه میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ روشن قلب با اشاره به اینکه فعالیت غیرمجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود، از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha