۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85627352
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

سرقت با طعم غذای مسموم در غرب گیلان

۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵
کد خبر: 85627352
سرقت با طعم غذای مسموم در غرب گیلان

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا گفت: سارقی که در پوشش دادن غذای طبخ شده ساکنان منزل را بیهوش و طلاجات آنان را سرقت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه و طرح شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر ورود به عنف و سرقت طلاجات از منزلش در بخش ضیابر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات پلیس از مالباختگان و همچنین مستندات باقی مانده از صحنه سرقت سارق را شناسایی کردند، افزود: سارق ۲۹ ساله پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش در شهرستان صومعه‌سرا شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و بیان کرد: متهم با خرید ۲ پرس غذای طبخ شده، آن را مسموم و با قرار دادن غذا در جلوی درب منزل مالباخته، وی و ساکنان منزل را بیهوش کرده بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه متهم یک قطعه النگوی سرقتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی اینچنینی از پذیرش غذا از افراد ناشناس و همچنین خوردن غذاهایی که منشا طبخ آنها نامعلوم و نامشخص است، خودداری کنند.

کشف بیش از پنج هزار داروی قاچاق در گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی تالش از کشف پنج هزار و ۶۱ عدد قرص و شربت قاچاق در بازرسی از ۲ واحد صنفی توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تالش به منظور مقابله با قاچاق و در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی داخل ۲ واحد صنفی اقدام به فروش داروهای فاقد مجوز بهداشتی و غیرمجاز می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات لازم در این زمینه و احراز صحت موضوع با هماهنگی قضائی به محل‌‎‌ موردنظر اعزام و در بازرسی از این مکان‌ها، پنج هزار و ۶۱ عدد قرص و شربت قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی تالش از معرفی متهمان ۳۴ و ۳۶ ساله این پرونده به مرجع قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش این کشفیات، ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

توقیف ۲۵۶ خودرو و موتورسیکلت در اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز

همچنین بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از توقیف ۲۵۶ خودرو و موتورسیکلت در اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز و تشدید این طرح در گیلان خبر داد.

سرهنگ فتح الله نصیریان اظهار کرد: با توجه به افزایش تردد در معابر شهری استان در شروع سال تحصیلی و لزوم کنترل تخلفات حادثه ساز، پلیس راهنمایی و رانندگی استان به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز را در شهر رشت و سایر شهرستانهای استان به اجرا درآورد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان افزود: تیم های گشت محسوس و نامحسوس پلیس راهور طی روز گذشته به صورت ویژه با تخلفات حادثه ساز رانندگی برخورد کردند که نتیجه این اجرای این طرح، توقیف ۲۵۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف بود.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به مطالبه مردم به منظور ایجاد آسایش خاطر در راستای ایمنی تردد در معابر و کاهش تصادفات، پلیس راهنمایی و رانندگی با تمام ابزارهای موجود از جمله اقدامات انتظامی و طرح‌های تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز، این مهم را به صورت مستمر محقق خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha