۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85630874
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نوشابه‌های انرژی‌زا قاچاق در توقیف پلیس گیلان

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی رودبار از کشف چهار هزار و ۵۸۴ قوطی نوشابه انرژیی زا قاچاق در این شهرستان واقع در جنوب گیلان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ رضا کاظمی روز پنجشنبه با بیان اینکه ماموران ایست و بازرسی این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی شهر رودبار به یک دستگاه خودروی باریی نیسان مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، چهارهزار و ۵۸۴ قوطی نوشابه انرژیی‌زا فاقد مجوز گمرکی و بهداشت کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار به معرفی متهم ۵۳ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی اشاره کرد و بیان کرد: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

حضور بیش از هزار و ۵۰۰ پلیس یار و نگهبان محله در گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری یادشده رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان از بکارگیری بیش از هزار و ۵۰۰ پلیس یار و نگهبان محله در این استان خبر داد.

سرهنگ محمد حجتی اظهار کرد: محدوده نگهبانی تعیین شده برای پلیس یاران و نگهبانان با هدف پیشگیری از جرائم به ویژه سرقت و حفظ امنیت به طور مستمر مورد بازدید و کنترل قرار می گیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه ۱۳ موسسه حفاظتی و مراقبتی در استان گیلان مشغول به فعالیت هستند، افزود: عمده محل‌هایی که از وجود این پلیس یاران بهره‌مند است، بانک‌های سطح استان، صنوف پرخطر مانند طلافروشی‌ها و صرافی‌ها، سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها، کارخانجات و بیمارستان‌های دولتی، شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی و تجاری و گردشگری و همچنین در ۵۶ محله جرم خیز بوده است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بخش‌های خصوصی برای توسعه امنیت عمومی و انضباط بخشی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت‌ها، بسیار تاثیرگذار است و برابر آمارها هر جایی که از ظرفیت این موسسات استفاده شده، وقوع جرائم نزدیک به صفر و کاهشی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha