امام جمعه آستارا: حضور مردم در نماز جمعه نصر، خط بطلانی بر یاوه‌گویی اسرائیل بود

آستارا - ایرنا - امام جمعه آستارا گفت: حضور پرشور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در نماز جمعه نصر، خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان به‌خصوص اسرائیل جنایتکار بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا صالحیان روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از حضور یافتگان در نماز جمعه نصر از شهرستان آستارا، افزود: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه نصر، اقتدار ایران اسلامی را به جهان نشان داد و کذب بودن ادعاهای دشمنان را برملا کرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با خطبه‌های تاریخی خود پیام اقتدار امت اسلامی و ایستادگی در برابر ظلم و ستم را به جهان مخابره کرد.

امام جمعه شهرستان بندر مرزی آستارا افزود: شاهد حضور میلیونی در نماز جمعه نصر بودیم و این حرکت نشان داد ما نه تنها نمی‌ترسیم بلکه با اقتدار در برابر دشمنان می‌ایستیم.

حجت الاسلام صالحیان تصریح کرد: حضور مردم شهیدپرور شهرستان آستارا مانند سایر مردم ایران اسلامی که از راه های دور و نزدیک خود را به این نماز تاریخی رساندند، بیانگر ولایتمداری و درک صحیح آنها از موقعیت زمان و مکان است که به همه آنها دورد و سلام می فرستیم که توانستند پرچم ولایتمداری آستارا را برافراشته نگاه دارند.

وی با اشاره به قتل عام مردم بی گناه فلسطین و لبنان اضافه کرد: رژیم صهیونیستی امروز دایره جنایت خود را گسترده‌تر کرده و پس از غزه، سوریه، عراق و لبنان را مورد هدف قرار می‌دهد.

حجت الاسلام صالحیان با اشاره به اهمیت وحدت امت اسلام، گفت: امروز وحدت امت اسلام در برابر دشمن ضرورتی انکارناپذیر است و اگر وحدت و انسجامی بین ملت‌های مسلمان نباشد، سرنوشت دیگری برای کشورهای مسلمان رقم می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان همانند گرگ‌های درنده ای هستند که اگر اتحادی بین امت اسلام نباشد، یکی یکی کشورهای مسلمان را از بین می‌برند.

امام جمعه شهرستان بندر مرزی آستارا با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ اظهارکرد: حدود ۲۰۰ موشک به سمت دشمن روانه شد و ۹۰ درصد موشک‌ها به مناطق مورد نظر اصابت کرد.

وی با بیان اینکه وعده صادق ۲ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین او را درهم شکست، تاکید کرد: ایران اسلامی و سپاه قهرمان، گنبد آهنینی که همه صهیونیست‌ها تصور می‌کردند غیرقابل نفوذ است، را از بین برد.

حجت‌الاسلام صالحیان با قدردانی از سپاه پاسداران، اضافه کرد: این دفاع جواب قاطع و محکمی به رژیم صهیونیستی داد.

در پایان این مراسم از ۵۰ نفر از افرادی که از طرف مردم شهرستان آستارا همت کرده و در نماز جمعه نصر که به امامت مقام معظم رهبری در تهران برگزار شد، با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

این مراسم با ابتکار مسجد امام صادق (ع) شهرستان آستارا برگزار شد.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است.

این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha