۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85629763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ برنامه فرهنگی ، ورزشی در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اردبیل از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدعلی پهناور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش این هفته را فرصت خوبی برای مشارکت همه ارگان‌ها و سازمان‌ها در فعالیت‌های ورزشی دانست و افزود: در راستای توسعه اماکن ورزشی و رفاه علاقه‌مندان به ورزش چهار پروژه عمرانی از جمله خوابگاه ورزشکاران شهرستان خلخال ، زمین‌های مینی فوتبال روستای نوشهر و روستای کرگان و روستای گندیشمین با حضور مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این هفته تلاش کرده با ایفای نقش ستادی و با مشارکت هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌های تابعه و با همکاری دستگاه‌های مختلف بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی برگزار کند.

پهناور رژه بزرگ هیات‌های ورزشی ، اجرای چالش ورزش من برای شما دوستان ، نشست خبری با اصحاب رسانه ، عطرافشانی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدای ورزشی ، دیدار کارکنان با مسئولان استانی ، به صدا درآمدن زنگ ورزش در مدارس ، اهدای خون ، مسابقه کتابخوانی ، اجرای طرح ملی اردوی راهیان پیشرفت ، دیدار با پیشکسوتان حوزه ورزشی ، مسابقه مجازی نقاشی با موضوع ورزش ، نشست بصیرت‌افزایی و مسابقه ورزشیاران جوان از جمله برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این هفته ذکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین به واگذاری رایگان مجموعه ورزشی تختی در راستای اجرای طرح شهید شوشتری برای تمرین‌های ورزش صبحگاهی شهروندان اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی ، مسابقات کارکنان دولت ، ورزش صبحگاهی و عصرگاهی ، یوگای سالمندان ، گلگشت‌های خانوادگی ، همایش ماهیگیری خانوادگی و جشنواره‌های بومی و محلی نیز در جهت گسترش ورزش‌های همگانی و روستایی پیش‌بینی شده است.

پهناور در ادامه برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله همایش خودروهای تیونینگ، همایش دوچرخه‌سواری ، مسابقات دارت ، تنیس روی میز ، شطرنج ، مچ اندازی ، ووشو ، آمادگی جسمانی ، تنیس ، تیراندازی ، کشتی ، تکواندو و بدمینتون را از مسابقات برگزار شده در استان ذکر کرد.

۲۶ مهر تا دوم آبان در سراسر کشور به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha