علیپور: ذوب‌آهن به هفته سوم لیگ برتر بسکتبال نرسد تصمیم‌ جدیدی می‌گیریم

تهران- ایرنا- سرپرست سازمان لیگ بسکتبال، گفت: با توجه به شرایطی که به وجود آمد به ذوب‌آهن دوهفته فرصت دادیم تا خود را به لیگ برتر برساند و اگر این امر محقق نشود، تصمیم جدیدی می‌گیریم.

میثم علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به این سئوال که بعد از دو هفته از آغاز رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال هنوز خبری از ذوب‌آهن در این لیگ نیست، اظهار داشت: با توجه به مشکلات درون سازمانی که برای آنها به وجود آمده بود درخواستی داشتند تا بعد از هفته دوم در رقابت‌های لیگ برتر حاضر شوند. بر همین اساس و با توجه به سابقه خوب ذوب‌آهن در بسکتبال موضوع بررسی شد و در نهایت مقرر شد فرصتی دو هفته‌ای به آنها داده شود تا بتوانند تیم خود را آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس در دو هفته ابتدایی بازی‌های آنها به تعویق افتاد و در نظر داریم در فاصله‌هایی از جمله دیدارهای تیم ملی، بازی‌های معوقه آنها را برگزار کنیم.

سرپرست سازمان لیگ بسکتبال در پاسخ به این سئوال که اگر نماینده اصفهان نتواند در هفته سوم به میدان بیاید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ گفت: طبق توافقی که از قبل صورت گرفته آنها باید در هفته سوم برابر کاله در تهران حاضر شوند و اگر این شرایط مهیا نشود باید تصمیم جدیدی در این خصوص گرفته شود. ذوب‌آهن در بسکتبال تیمی قدیمی و خوشنام است و فدراسیون تلاش می‌کند تا از همه ظرفیت‌های بسکتبال کشور در راه پیشرفت این ورزش بهره ببرد. امیدواریم مسئولان این تیم هم کمک کنند تا شرایط حضور پرقدرت آنها در لیگ برتر مهیا شود.

گفتنی است از اصفهان خبر می‌رسد مسئولان باشگاه ذوب‌آهن تلاش‌هایی را برای ساماندهی تیم بسکتبال خود آغاز کرده و با برخی از ستاره‌های این رشته نیز برای حضور در لیگ برتر مذاکرات اولیه را انجام داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha