هزار و ۴۷۸ برنامه و مسابقه در هفته تربیت بدنی و ورزش در گیلان برپا می‌شود

رشت - ایرنا - مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: طی هفته تربیت بدنی و ورزش یک هزار و ۴۷۸ برنامه و مسابقه ورزشی در استان انجام می شود.

به گزارش ایرنا، جهانبخش آرمان عصر چهارشنبه در نشست خبری با فعالان رسانه ای گیلان اظهار کرد: این برنامه ها توسط هیات‌های استانی و شهرستانی و در حوزه های همگانی، روستایی، قهرمانی و نیز جوانان و عمرانی برگزار می شود.

وی افزود: غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از ۲۸۶ مدال آور ورزشی هم از دیگر برنامه هاست ضمن آنکه مسئولان و اهالی ورزش استان هم در همه شهرها اقدام به اهدا خون خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین نصب هزار صندلی در سکوی روبروی جایگاه ورزشگاه شهید عضدی رشت و بهره برداری از سالن ورزشی چوبر تالش از دیگر برنامه های این هفته در گیلان است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان با اشاره به رایگان شدن خدمات اماکن ورزشی در استان بیان کرد: ۷۴ مکان ورزشی به صورت رایگان در اختیار اقشار مختلف مردم قرار دارد که امید است در این هفته استقبال مردم از این اماکن بیشتر باشد.

وی در زمینه افتتاح پروژه های ورزشی نیز گفت: طی حدود ۳۰ ماه اخیر ۳۸ پروژه ورزشی در استان بهره برداری شد و مرمت و بازسازی ورزشگاههای فوتبال نیز از دیگر اقدامات مهم این اداره طی این مدت بوده است.

آرمان با اشاره به تیم‌های فوتبال گیلان و مشکلات آنان افزود: تیم‌های فوتبال خصوصی هستند و برای اینکه مشکلاتشان برطرف شود باید نظام جامع باشگاه داری توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شود.

وی افزود: در نظام جامع باشگاه‌داری پنج روش برای درآمدزایی باشگاه‌ها پیش بینی شده که حق پخش تلویزیونی یکی از این موارد است و اگر این نظام جامع تصویب شود بی شک مشکلات باشگاهها به خصوص برای تیم‌های فوتبال برطرف خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha