سرمربی شمس آذر: شایسته پیروزی نبودیم

۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۴
کد خبر: 85631152
سرمربی شمس آذر: شایسته پیروزی نبودیم

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: بازی مقابل هوادار اگرچه در نیمه دوم بهتر شد، اما در این بازی تیم شمس آذر را شایسته پیروزی نمی‌دانم و تساوی برای هر ۲ تیم عادلانه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دقیقی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری بعد از بازی با تیم هوادار تهران اظهار کرد: بازی امشب را می‌توان به چند بخش مختلف تقسیم کرد، اگرچه شروع بسیار خوبی داشتیم و توانستیم خیلی زود به گل دست پیدا کنیم، اما در مجموع شایسته پیروزی نبودیم.

وی اضافه کرد: در ادامه روند بازی می توانستیم با تداوم فشار به تیم حریف حملات بیشتری داشته باشیم، اما متاسفانه بازیکنان ما بازی را راحت تصور کردند و آنطور که نیاز بود به تیم هوادار فشار وارد نکردند.

دقیقی بیان کرد: بازیکنان تیم هوادار که شرایط خود را در جدول مساعد نمی‌دیدند با جون و دل تلاش کردند تا از جایگاه کنونی خود در جدول فاصله بگیرند، در همین راستا بعد از گل ما در نیمه اول سوار بر بازی بودند و ما نیم نخست را بد به پایان رساندیم.

این سرمربی ادامه داد: در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و با تعویض هایی که در زمین بازی انجام دادیم، نبض بازی را در دست گرفته و موقعیت های متعدد کسب کردیم، اما تیم حریف در یک تک موقعیت روی ارسال توانست به گل برسد.

دقیقی اضافه کرد: استفاده از کمک داور ویدیویی از قزوین شروع شد، هرچند استفاده از آن نیز بیشتر به ضرر تیم شمس آذر بود، اما در همچین بازی هایی که امتیاز برای هر ۲ تیم حساس است نیز باید استفاده شود.

سرمربی شمس آذر قزوین خاطرنشان کرد: تیم شمس آذر نیاز به حمایت بیشتر هواداران و ورزش دوستان قزوینی دارد، چون تیم ما بازیکنان شایسته و جوانی دارد که نیاز به انگیز و تشویق تماشاچیان دارند.

گفتنی است تیم های شمس آذر قزوین و هوادار تهران در هشتمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha