نحوه شهادت «یحیی سنوار» شکست‌ناپذیری مقاومت را به تصویر کشید

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: دشمن با انتشار تصاویر شهادت« یحیی سنوار»، شکست ناپذیری جبهه مقاومت و بیداری آزای خواهان را به تصویر و به جهان مخابره کرد.

محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت، خورشیدهایی هستند که به خیال دشمن در پس ابرهای سیاه رسانه‌ای دیده نمی شوند اما آنان نوری هستند که بر جهان می تابند و وجدان ها را بیدار می‌کنند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با کمک تجهیزات آمریکایی، انگلیسی و آلمانی سالهاست که دست به ترور زده و گمان می‌برد پیروز شده است اما هر بار که یکی از قهرمانان مقاومت به شهادت می رسد، دیگر قهرمانان به پا می خیزند و جهاد می کنند.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شهادت یحیی سنوار را دشمن به نمایش گذاشت، این شهادت شباهت بسیار به شهادت یاران امام حسین (ع) در کربلا دارد و این واقعه جهانی را متاثر آزادگی، مردانگی و ایثار کرد، واقعه ای که وحشیگری، کودک کشی، جنایت پیشگی و فرومایگی استکبار را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت ترسی از دشمن نداشته و هراسی از شهادت ندارد گفت: ما پیرو مکتبی هستیم که پیامبرش (ص) می فرماید؛ «هیچ قطره ای در نزد خداوند، دوست داشتنی تر از قطره خونی که در راه خداوند ریخته شود نیست و می دانیم که شهادت فوز عظیم است.»

سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل اقدامات وحشیانه صهیونیست ها

حسین نژاد با گلایه از سکوت جوامع بین المللی و با بیان اینکه هیچ صدای بلند بشردوستانه در جهان در برابر جنایت های استکبار شنیده نمی شود گفت: جهان معاصر به شدت بیمار است، آنچه که بیش از یک سال در فلسطین و لبنان می گذرد با آنچه در مجامع بین المللی تصمیم گیری می شود هیچ تناسبی ندارد.

وی تصریح کرد: هیچ محکومیت قاطعی علیه کلکسیون جنایات جنگی، آوارگی آوارگان فلسطینی، کشتار بی گناهان، تخریب منازل مسکونی، تجاوز به حریم سایر کشورها، استفاده از سلاح های ممنوعه، بکارگیری تسلیحات چندین برابر بمب هسته ای در منطقه ای محدود و محصور صادر نمی شود و هیچ تصمیم تمام کننده ای وجود ندارد.

استاندار خراسان شمالی گفت: دشمن، تصویری از نحوه شهادت رییس دفتر سیاسی جنبش حماس را به نمایش گذاشت و گمان کرد پیروزی خود را به نمایش می گذارد اما جهان دید که پولادمردان خدا، راست قامتان جادوانه تاریخ هرگز نمی میرند.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان "سید حسن نصرالله"، "اسماعیل هنیه" و "یحیی سنوار" که در روز ها و ماه های اخیر در میدان نبرد با دشمن به شهادت رسیدند، اسطوره اند و مردم مقاومت های آنان را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش ایرنا، یحیی سنوار، مرداد سال جاری و بعد از شهادت اسماعیل هنیه رییس شهید دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس، به عنوان جایگزین وی، پرچم این گروه مقاومت را به‌دست گرفت.

عصر روز پنجشنبه ۲۶ مهر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای رسمی ادعا کرد که در بمباران منطقه‌ای از غزه، یحیی سنوار را به شهادت رساند و روز جمعه ۲۷ مهر ماه خبر شهادت سنوار از سوی حماس رسما اعلام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha