۱۵ هزار و ۹۰۰ خانوار مددجوی بهزیستی اردبیل تخفیف انشعاب گاز گرفتند

اردبیل - ایرنا - رئیس اداره فناوری اطلاعات، تحول اداری و توسعه خدمات اداره کل بهزیستی اردبیل گفت: ۱۵ هزار و ۹۰۰ خانوار از جمعیت زیرپوشش در این استان از تخفیف انشعاب گاز برخوردار شده‌اند و هزینه مصرف گاز برای مشترکین کم مصرف نیز رایگان است.

صیاد زادیونس روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعمال تخفیف انشعاب برای خانوارهای تحت حمایت بهزیستی و رایگان بودن مصرف گاز برای مشترکین کم مصرف با هماهنگی شرکت گاز استان طی سال‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: اداره فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه اداره کل بهزیستی وظیفه پیگیری و رسیدگی به امور انشعابات آب، برق و گاز مددجویان و ارسال به ادارات مطبوع به منظور بهره‌مندی از تخفیف مصرف را برعهده دارد و تمام اقدامات بهزیستی به صورت سالنامه آماری منتشر می شود.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی سامانه‌ها و باز آموزی برای تمام همکاران اداری و مراکز تحت نظر سازمان، انتقال پرونده به مراکز و مددکاران و بازدید از منازل مددجویان نیز جزو فعالیت های مستمر و هماهنگی شده ما با ستاد مرکزی است که در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، طبق گزارش شرکت گاز اردبیل ۷۸۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی در این استان در سال ۱۴۰۲ در اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، از انشعاب رایگان گاز برخوردار شده‌اند.

اداره کل بهزیستی استان اردبیل، تعداد پرونده‌های افراد یا خانوارهای زیرپوشش در استان را ۴۰ هزار و ۱۵۸ فقره اعلام کرده که ۲۶ هزار و ۱۹۰ نفر از این تعداد، مستمری‌بگیر بوده و بقیه خدمات غیرمستمری دریافت می‌کنند.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha