۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85632609
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای کردستان از امروز کاهشی می شود

۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۴
کد خبر: 85632609
دمای هوای کردستان از امروز کاهشی می شود

سنندج- ایرنا- معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: پیش بینی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد دمای هوای استان از امروز بین چهار تا هفت درجه کاهش می یابد.

علی پناهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا در ساعات بعدازظهر، به خصوص برای نواحی شمالی و شرقی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین طی امروز شرایط برای بارش‌های نقطه‌ای و پراکنده در سطح استان بویژه در نوار غربی و نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی استان فراهم است.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان اضافه کرد: همچنین برای روز دوشنبه افزایش پوشش ابر همراه با وزش باد در ساعات بعدازظهر پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه با تقویت ناپایداری‌ها و نفوذ سامانه بارشی، انتظار رشد ابر و رگبار و رعد و برق را خواهیم داشت، یادآور شد: از لحاظ دمایی نیز طی امروز دمای روزانه چهار تا هفت درجه کاهش می یابد.

پناهی اظهار کرد: از روز دوشنبه تا پایان هفته با نفوذ موج سرما، دما بطور محسوس کاهش می یابد و دمای شبانه و صبحگاهی در بعضی نقاط استان به زیر صفر درجه می رسد که در این زمینه با صدور هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۲۸ اطلاع رسانی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha