امام جمعه ایلام: جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان زنده‌تر و پویاتر از قبل خواهد بود

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به مجاهدت‌ها و خدمات ارزشمند شهید یحیی سنوار، گفت: جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان زنده‌تر و پویاتر از قبل خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام " اله نور کریمی تبار" روز شنبه در دیدار مدیرکل و رؤسای کارگروه‌های پدافند غیرعامل استان ایلام، با تسلیت شهادت شهید مقاومت «یحیی سنوار»، اظهار کرد: این شهید سالیان طولانی از عمر خود را در زندان‌های صهیونیست‌ها گذارند اما راه مقاومت در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی را ادامه و در این راه نیز به شهادت رسید.

وی با اشاره به مجاهدت‌های این مجاهد بزرگ در راه آزادی قدس شریف و خدماتش به جبهه مقاومت و جهان اسلام، گفت: عملیات طوفان‌الاقصی که با رهبری و مدیریت شهید مقاومت "یحیی سنوار" انجام شد، مشروع نبودن نظام صهیونیستی را در جهان مشخص کرد.

حجت الاسلام‌ کریمی‌تبار با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عملیات طوفان الاقصی، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند«عملیات طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی را ۷۰ سال به عقب برگرداند» و امروز می‌بینیم که این رژیم منحوس، برای موجودیت خود دست به کشتار و ترور می‌زند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: شهید سنوار به عنوان یک رهبر مبارز و مقاوم و شهادت‌طلب در جریان درگیری مستقیم با یک واحد نظامی رژیم صهیونیستی در رفح به شهادت رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تجهیز و تکمیل زیرساخت‌های حیاتی و اجرای همه ملاحضات پدافند غیرعامل، گفت: کشور ما جنگ‌طلب نیست اما در مواجه با هر تهاجم احتمالی، آمادگی کامل را دارد که از زیرساخت‌ها و سرزمین خود دفاع کند.

امام جمعه ایلام: جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان زنده‌تر و پویاتر از قبل خواهد بود

حجت الاسلام کریمی‌تبار پدافند غیرعامل را مهم‌ترین عامل بازدارنده برای دشمن عنوان کرد و گفت: اداره‌ها، نهادها و سازمان‌ها باید در این راستا دستورالعمل‌های و مصوبات پدافند را به‌صورت دقیق اجرا کنند.

امام‌جمعه ایلام با بیان این‌که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی بسیار بالاست، تصریح کرد: با اقتداری که در حوزه نظامی به‌دست آمده است هیچ کشوری قدرت تعرض به کشور ما را ندارد.

وی گفت: اگر زیرساخت‌های پدافند غیرعامل قوی باشد غیر از زمان جنگ، در زمان وقوع حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله می‌توانیم موفق عمل کنیم و تخریب زیرساخت‌ها را به حداقل برسانیم، باید رزمایش‌های متعدد داشته باشیم که در این راستا فعالیت و نقش ۱۱ کارگروه پدافند غیرعامل استان بسیار مهم و اساسی است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام نیز در این دیدار گفت: در شرایط حساسی هستیم که باید با صیانت از زیرساخت‌ها و حراست از سرزمین در حوزه پدافند، همه امکانات را به‌کار گیریم.

امام جمعه ایلام: جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان زنده‌تر و پویاتر از قبل خواهد بود

"تقی منصوریان" افزود: در آستانه هفته پدافند غیرعامل، زیرساخت‌های آسیب‌پذیر استان مورد بازدید قرار گرفت و توصیه‌ها و تاکیدات لازم برای ارتقا زیرساخت‌ها و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت صورت گرفت و باید در این حوزه بیشتر کار کنیم و هوشیارتر باشیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامیی فرمودند«پدافند غیرعامل یک اصل خواهد بود برای همیشه نه یک مقطع خاص. مسئله یک مسئله مستمر همیشگی است».

پنجم تا ۱۱ آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha