کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر رفع مشکلات استان کرمان اهتمام دارد

کرمان - ایرنا - رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی چالش های استان کرمان همچون موضوع آب گفت: اعضای این کمیسیون برای رفع مشکلات کرمان به جمع نمایندگان این استان می‌پیوندند و با آنان همراهی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، غلامرضا تاجگردون عصر شنبه در نشست اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمان افزود: راهکار رفع برخی مسایل مهم مملکتی را در قانون گذاری از کرمان بهره گرفته ایم.

وی ادامه داد: با وجود نزدیکی بودجه ۱۴۰۴ برخی از این موارد را در چارچوب قوانین پیگیری و پیشنهادات اتاق بازرگانی کرمان را در دستور کار قرار می دهیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرزوی هر ایرانی است که حاج قاسم را از نزدیک زیارت کند، گفت: احساس کردیم باید کاری در گلزار شهدا کرمان انجام شود ، زیرا شرایط موجود زیبنده این مکان مقدس نیست و می توانیم کمک حال باشیم تا از این مکان مقدس حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: پروژه های اقتصادی در شهرستان بم مشکلاتی دارند که می توانیم از آنها حمایت کنیم.

تاجگردون با بیان اینکه مرمت اماکن باستانی با اثرگذاری مردم و خیران پیگیری می شود، افزود: موضوعات استان کرمان را با همت و همراهی نمایندگان پیگیری می کنیم.

وی با یادآوری اینکه نباید کرمان را با بزرگ کردن مشکلات کوچک نکنیم، اضافه کرد: کرمان استانی بزرگ و نقش آفرینی مردمان این خطه در اقتصاد ایران بسیار بارز است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کرمان از امن ترین نقاط کشور است و حوادث تروریستی در همه جا از جمله تهران، مشهد و حتی مجلس نیز اتفاق افتاد که نباید بزرگ شود، چراکه بر حوزه گردشگری کرمان تاثیر نامناسبی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برخی از چالش های معادن خاص استان کرمان و یا ریز طرح یا پروژه است، تصریح کرد: همچنین موضوع فرآوری پسته باید مورد توجه قرار گیرد.

دیگر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اینکه همدلی مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم می تواند مشکلات را رفع کند، به رفع چالش های استان کرمان از جمله آب، کشاورزی، صنعت و معدن، حمل و نقل ریلی و جاده ای، زیرساخت ها، تفویض اختیارات، مولدسازی مشارکت های دولتی و خصوصی با ظرفیت های قانونی تاکید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha