۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۸:۴۰
کد خبرنگار: 5609
کد خبر: 85633075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرق ملارد از بن بست خارج شد

۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۸:۴۰
کد خبر: 85633075
شرق ملارد از بن بست خارج شد

ملارد - ایرنا - شهردار شهر ملارد گفت: با احداث معبر ۱۶ متری شهید مسعود بیات، منطقه شرق شهر ملارد از بن بست خارج و دسترسی شهروندان به خیابان کشاورز و بلوار چیتگر تسهیل می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمد بهمنی عصر شنبه در آیین اتصال منطقه ملارد قدیم به خیابان کشاورزان از طریق آزاد سازی اراضی شرکت شاهد که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی انجام شد، افزود: با احداث خیابان شهید مسعود بیات در این منطقه ، شرق ملارد از بن بست خارج می شود.

وی اظهار داشت: امروز طبق توافقنامه ای که با شرکت شاهد داشتیم، ٣٢ هکتار از زمین های ملارد تعیین تکلیف شد که ٢۵ هکتار سهم شهرداری و هفت هکتار سهم شرکت شاهد شد که یکی از مهمترین اقدامات، بازگشایی مسیرهای جدید دسترسی شهری است.

بهمنی خاطرنشان کرد: ضلع شرقی شهر ملارد بدلیل نوع بافت و اقلیم به نحوی این منطقه در بن‌بست بود که نیاز به رهاسازی برای انتقال ترافیک شهری، انجام عملیات امدادی و تسهیل در رفت آمد داشت لذا با تلاش همکارانم در معاون شهرسازی توانستیم طی توافقی، معبری به عرض ١۶ متر در طول ١۵٠ متر را رهاسازی کنیم تا راه دسترسی به خیابان کشاورز و بلوار چیتگر بازگشایی شود.

این مسئول یادآور شد : وظیفه می دانم از همراهی و همگرایی اعضای شورای اسلامی، شرکت شاهد و کسانی که در راستای این اقدام مهم شهری ما را یاری کردند قدردانی کنیم و در ادامه نیز شاهد اقدامات راهبردی در این راستا و اتصال خیابان کشاورز به میدان مادر فاز ٢ اندیشه خواهیم بود که سهم بالقوه ای در مدیریت ترافیک این مناطق خواهد داشت.

شهرستان ملارد با بیش از ۳۹۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع شده و با استانهای البرز و مرکزی هم مرز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha