۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85633305
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش و برگزاری مسابقات در مدارس، گامی برای رشد ژیمناستیک خوزستان

اهواز - ایرنا - رییس هیات ژیمناستیک خوزستان استعدادیابی را یکی از مهمترین اهداف این هیات برشمرد و گفت: همچنین آموزش و برگزاری مسابقات در مدارس از دیگر برنامه‌های ما برای رشد ژیمناستیک است.

سیدمقداد قلندرپور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با راه‌اندازی سالن ژیمناستیک در چهار ناحیه آموزش و پرورش اهواز و اجرای طرح استعدادیابی در مدارس، آینده این رشته را در استان تضمین خواهیم کرد.

وی با اشاره به فعالیت روزانه بیش از ۲۰۰ ورزشکار پسر و دختر در خانه ژیمناستیک اهواز افزود: با توجه به اینکه ژیمناستیک جزو رشته های پایه محسوب می شود؛ فعالیت در این رشته از سنین کودکی توصیه می شود.

رییس هیات ژیمناستیک خوزستان گفت: در حال حاضر ۱۳ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان داریم که روز به روز به جمعیت آنها افزوده می شود.

قلندرپور گفت: اگر به دنبال قهرمان پروری در این رشته هستیم باید سرمایه گذاری لازم روی کودکان انجام شود که مدارس بهترین مکان برای کشف این استعدادها هستند.

وی در ادامه برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی و مربیگری را از دیگر برنامه‌های مهم هیات ژیمناستیک خوزستان دانست و افزود: بر این اساس یک دوره مربیگری درجه سه هنری، ویژه آقایان و بانوان استان در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

قلندرپور با اشاره به افتخارآفرینی تیم نوجوانان خوزستان در مسابقات کشوری امسال گفت: تیم استان در این پیکارها به مقام سوم دست یافت و این موضوع نویدبخش روزهای خوب برای ژیمناستیک استان است.

وی افزود: همچنین تیم بزرگسالان استان در مرحله رفت لیگ برتر ژیمناستیک کشور جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و امیدواریم در دور برگشت عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کنیم.

رییس هیات ژیمناستیک خوزستان گفت: در حال رایزنی برای گرفتن میزبانی دور برگشت مسابقات لیگ برتر هستیم که امیدواریم این مهم انجام شود. مسابقات دور برگشت در اواخر دی یا اوایل بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۵۰ هزار خوزستانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha