۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85633450
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

داور گیلانی رقابت‌های فوتبال نوجوانان آسیا را قضاوت می‌کند

رشت - ایرنا- مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: حامد سیری داور شایسته گیلانی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های نوجوانان آسیا را قضاوت می‌کند.

علیرضا وهابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حامد سیری داور شایسته استان از سوی کنفدراسیون آسیا برای قضاوت گروه چهارم مسابقات نوجوانان زیر ۱۷ سال آسیا انتخاب شد.

وی افزود: به همین دلیل این داور امروز استان گیلان را به مقصد تایلند ترک کرد تا به عنوان یکی از داوران گروه چهارم این دوره از مسابقات فعالیت کند که امیدواریم شاهد قضاوتهای خوبی از این داور بین المللی باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ داور از استان گیلان در رقابتهای مختلف فوتبال کشور حضور یافته و لیگهای مختلف را قضاوت می کنند، بیان کرد: حامد سیری باید برخی از بازیهای گروه چهارم این مسابقات را که تیمهای هند، برونئی، ترکمستان و تایلند حضور دارند را قضاوت کند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: حامد سیری داور ۳۰ ساله اهل رشت دکترای مدیریت ورزشی را دارد که در سال ۹۵ قضاوت در مسابقات زیر ۱۴ سال آسیا تاجیکستان را نیز در کارنامه خود دارد.

وهابی خاطرنشان کرد: سیری که در رقابتهای لیگ برتر کشور نیز حضور می‌یابد، یکی از ۲ نماینده داوری کشور ما در کلاس آکادمی داوران آسیاست.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر ۱۷ سال ایران نیز باید از روز ۳۰ مهرماه رقابت‌ای خود را در گروه نخست جام ملت‌های نوجوانان آسیا در اردن آغاز کند که ملی پوشان نوجوان ایرانی باید به ترتیب با تیمهای ملی فوتبال نوجوانان هنگ کنگ، کره شمالی، سوریه و اردن روبرو شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha