اجرای سیاست‌های دولت وفاق ملی در کهگیلویه وبویراحمد کلید خورد

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: نیاز است همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای پیشبرد توسعه این استان سیاست‌های دولت وفاق ملی و وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور را برای خدمات رسانی بهتر به نحو احسن اجرایی کنند.

به گزارش ایرنا، یدالله رحمانی روز یکشنبه در چهاردهمین جلسه شورای اداری این استان در سال جاری اظهار داشت: باید همه ادارات و دستگاه های اجرایی با همکاری همه جانبه از امروز نسبت به اجرای کامل سیاست‌های دولت برنامه های توسعه استان را شدت بیشتری ببخشند.

وی بر برنامه ریزی بیشتر در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های آن تاکید کرد و گفت: توسعه شرکت های دانشن بنیان و ارتباط با کشورهای همسایه نقش مهمی در روند توسعه این استان خواهد داشت.

اجرای سیاست‌های دولت وفاق ملی در کهگیلویه وبویراحمد کلید خورد



رحمانی فلسفه وجودی همه ادارات را خدمت به مردم و حل مشکلات تولید و سرمایه گذاری دانست و بیان کرد: خدمت به مردم باید در اولویت همه نهادها و دستگاه ها قرار گیرد.

وی گفت: استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی و تعامل بیشتر در این راستا نقش مهمی در جهت حل معارضات و مشکلات موجود خواهد داشت.

رحمانی تصریح کرد: با توجه به هدف گذاری برنامه هفتم توسعه باید از جنبه استانی این برنامه برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای این استان به نحو احسن استفاده کرد.

اجرای سیاست‌های دولت وفاق ملی در کهگیلویه وبویراحمد کلید خورد


استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر استفاده بهتر از سندهای آمایش سرزمین این استان برای اجرای پروژه‌های ملی و استانی تاکید کرد.
رحمانی گفت: نیاز است مدیران اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت و سایر ادارت مرتبط بسترهای لازم برای توسعه بخش صنعت و کشاورزی برای درآمدزایی و افزایش صادرات این استان فراهم کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha