نماینده مجلس: ساماندهی نیروهای شرکتی برای دولت بار مالی ندارد

ساری - ایرنا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این که در شرایط فعلی دولت حقوق نیروهای شرکتی را به واسطه شرکت ها پرداخت می کند، گفت: تبدیل وضعیت و ساماندهی نیروهای شرکتی برای دولت بار مالی ندارد چون دولت به همان مقدار حقوق آنها را پرداخت می کند.

احمد فاطمی امروز سه شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شورای نگهبان برای اصل ۷۵ حساسیت بالایی دارد اما در خصوص ساماندهی و تعیین و تکلیف این نیروها قانع و آن را تصویب کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی دولت به همان مقداری که باید هزینه شود حقوق نیروهای شرکتی را پرداخت می کند که با اجرای این طرح شرکت حذف و قراداد مستقیم با دستگاه مربوطه برقرار می شود.

وی با بیان این که نمایندگان مجلس در شهرهای مختلف با انبوهی از تقاضاهای این نیروهای شرکتی مواجه هستند، ادامه داد: امنیت شغلی مهمترین خواسته نیروهای شرکتی است که در این قانون تحقق می یابد.

فاطمی با اشاره به این مطلب که ساماندهی نیروهای شرکتی دستگاه ها و سازمان های دولتی در مجلس دهم اعلام وصول شد، افزود: مجلس یازدهم در چند مرحله ایرادهای گرفته شده از سوی شورای نگهبان را بر طرف کرد و در نهایت این طرح به تصویب شورای نگهبان رسید.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برای اجرایی شدن این طرح سه ایراد مطرح کردند که همچنان بر روی آن تاکید دارند.

وی گفت: امروز بسیاری از خانواده های نیروهای شرکتی از این رویه گله دارند و اجرای این طرح یک اراده سیاسی می خواهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به این مطلب که مجلس و کمیسیون اجتماعی برای اجرایی شدن این طرح کوتاه نخواهد آمد، گفت: مجلس با تساهل و تسامح و سنجیدن همه شرایط این طرح را تصویب و خواستار اجرایی شدن آن است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مخالفان اجرایی شدن این طرح با مردم سخن بگویند و دلایل خود را برای افکار عمومی تشریح کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha