۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۷:۱۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85635839
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره فرهنگی ورزشی دختران آفتاب در کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا- آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی-ورزشی دختران آفتاب ویژه مدارس شبانه روزی، روز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش کردستان در مدرسه سمیه روستای نگل سنندج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در این آیین اظهار کرد: این برنامه در سال تحصیلی جاری در پنج مدرسه از شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان خوابگاهی، توسعه و ترویج ورزش همگانی، استعدادیابی، آموزش مهارت‌های اجتماعی و ترویج سبک زندگی سالم برگزار می شود.

افشین خوشگوار افزود: در این جشنواره و در طول سال تحصیلی دانش آموزان تحت پوشش، مهارت‌های اصلی یک رشته ورزشی را زیر نظر مربی مجرب فرا می‌گیرند و نفرات مستعد به باشگاه‌های تخصصی معرفی خواهند شد.

وی برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و کوهپیمایی، کارگاه‌های آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی و احیای بازی‌های بومی، محلی را از مهم‌ترین برنامه‌های این جشنواره اعلام کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه نواحی یک و ۲ سنندج، سروآباد، بیجار و منطقه کلاترزان مجری این برنامه در سال تحصیلی جاری هستند، گفت: براساس تفاهم‌نامه کشوری، اداره کل ورزش و جوانان تجهیزات و اقلام ورزشی مورد نیاز این برنامه را فراهم کرده و شورای مبارزه با مواد مخدر نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی را بر عهده دارد.

اجرای سرود دانش آموزی، نمایش مهارت‌های ورزشی رشته ووشو و رژه تیم‌های رشته‌های مختلف از جمله بخش‌های این آیین افتتاحیه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha