۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85636485
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 کم فروشی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشوری است

بجنورد-ایرنا-مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: میزان کم فروشی در واحدهای صنفی استان همواره کمتر از میانگین کشوری است.

به گزارش ایرنا محمد خوران روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت روز جهانی استاندارد اظهار کرد: طرح پایش کمی پیش بسته بندی در استان نشان می‌دهد میزان کم فروشی در واحدهای تولیدی و توزیعی استان و نمونه های برداشت شده و مورد رصد قرار گرفته از ۱۹ درصد در سال های اخیر به ۶ درصد کاهش یافت.

وی افزود: خراسان شمالی به لحاظ مالی و اقتصادی توسعه نیافته است با این وجود میزان کم فروشی در این خطه پایین و این نشان از اخلاق مداری مردم دارد.

خوران خاطرنشان کرد: شعار روز جهانی استاندارد امسال با مشارکت مردم، جهش تولید و توسعه اقتصادی گره خورده است و این نشان از تاثیر و جایگاه استاندارد در رونق تولید و توسعه اقتصادی دارد.

وی اظهار کرد: استاندارد مدافع ایمنی، سلامت و مدافع سرمایه تولید است استاندارد اهرم برای تولید با کیفیت است و در استان تلاش داریم با صیانت از تولید زمینه های جهش تولید فراهم شود.

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تولید با کیفیت اظهار کرد: رویکرد ما نظارت بر کیفیت است و در این زمینه از رسالت خود کوتاه نمی آییم.

استاندار خراسان شمالی نیز با اشاره به محدودیت های اعتباری در اداره کل استاندارد استان گفت: با وجود کمبود نیروی انسانی، اقدامات خوبی در استان در زمینه کنترل کیفیت کالاها انجام شده است.

محمدرضا حسین نژاد اظهار کرد: تولید با کیفیت سبب رونق و جهش تولید در جامعه می شود از این رو برای افزایش توان رقابت در واحدهای تولیدی این صنایع باید به ارتقای کیفیت در محصولات سوق یابند.

به گزارش ایرنا در این همایش لوح و تندیس به واحدهای تولیدی شایسته تقدیر استانی شامل شرکت تعاونی تولیدی ساقه طلایی اسفراین، شرکت کشت و صنعت مزرعه سبز خرم و شرکت تعاونی طلوع اهدا شد.

همچنین لوح و تندیس به مدیران کنترل کیفیت نمونه استانی شامل شرکت مزرعه سبز خرم و شرکت تعاونی تولیدی ساقه طلایی اسفراین

همچنین لوح سپاس به کارمندان نمونه اداره کل استاندارد خراسان شمالی اهدا شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha