۳ آبان ۱۴۰۳، ۹:۴۱
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85637794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۹۱ درصد مطالبات گندمکاران همدانی پرداخت شد

۳ آبان ۱۴۰۳، ۹:۴۱
کد خبر: 85637794
۹۱ درصد مطالبات گندمکاران همدانی پرداخت شد

همدان- ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان گفت: تاکنون ۱۱۳ هزار و ۴۹۳ میلیارد ریال معادل ۹۱ درصد از مطالبات کشاورزان بابت خرید تضمینی گندم پرداخت شده است.

حسین خوانساری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران همدانی بابت خرید تضمینی باقی مانده که بزودی پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: پرداخت مطالبات کشاورزان در کشور بر اساس زمان تحویل گندم است و به همین دلیل رقم پرداختی مطالبات به گندمکاران همدانی نسبت به سایر استان ها با کمی تاخیر انجام شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان یادآور شد: تاکنون ۷۰۶ هزار و ۱۱۵ تن گندم از کشاورزان استان به ارزش ۱۲ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال خریداری شده است.

وی، بیشترین میزان خرید تضمینی گندم در استان همدان را مربوط به شهرستان کبودرآهنگ با ۱۷۰ هزار و ۱۰۹ تن عنوان کرد.

خوانساری یادآور شد: شهرستان های رزن و نهاوند به ترتیب با فروش ۱۵۰ هزار و ۵۹۴ تن و ۶۹ هزار و ۷۷۷ تن در رده های بعدی قرار دارند.

وی اظهار کرد: در شهرستان های همدان، ملایر و درگزین نیز به ترتیب ۵۸ هزار و ۷۳۸ تن، ۶۰ هزار و ۱۱۱ تن و ۴۶ هزار و ۱۷ تن گندم به صورت تضمینی خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان تصریح کرد: شهرستان بهار با ۴۱ هزار و ۲۴۹ تن، فامنین با ۳۰ هزار و ۱۱۱ تن و تویسرکان با ۱۴ هزار و ۵۳۱ تن در رده های بعدی خرید تضمینی گندم کشاورزان استان همدان قرار دارند.

وی یادآور شد: ۵۵ مرکز خرید تضمینی گندم، با ظرفیت بیش از ۸۰۰ هزار تن گندم، مسوولیت خرید گندم از کشاورزان استان همدان را برعهده دارند.

خوانساری یادآور شد: سال گذشته مراکز خرید تضمینی استان همدان ۴۱۰ هزار و ۸۲۲ تُن گندم مازاد از کشاورزان گندمکار استان خریداری کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha