۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85638717
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

برفروبی در گردنه خوش ییلاق آزادشهر+فیلم

۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85638717
برفروبی در گردنه خوش ییلاق آزادشهر+فیلم

گنبدکاووس - ایرنا - بارش برف پاییزی در بلندی‌های آزادشهر بویژه جاده ترانزیتی این شهرستان به شاهرود موسوم به گردنه خوش ییلاق سبب انجام کار برفروبی، شن و نمک پاشی این راه توسط نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شد.

فرماندار آزادشهر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بارش باران و در ادامه برف در بلندهای آزادشهر بویژه در راه خوش ییلاق سبب ریزش سنگ (واریزه) در چند نقطه از این جاده شد.

سیدجواد کریمی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آزادشهر کار پاک‌سازی جاده در کوتاهترین زمان انجام شد و هیچ خللی در آمد و شد خودروها ایجاد نشد.

وی اضافه کرد: با شروع بارش برف در این جاده خوش ییلاق که حدود سه ساعت ادامه داشت و هم اکنون قطع شده است، عملیات برفروبی، نمک و شن پاشی جاده توسط نیروهای راهداری انجام شد.

«سعید قره جانلو» رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آزادشهر هم به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون تردد در جاده خوش ییلاق به سبب لغزنده بودن با احتیاط درحال انجام است.

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری آزادشهر ۲۳۳ کیلومتر راه‌های اصلی، فرعی و روستایی دارد که حدود ۱۲۰ کیلومتر آن کوهستانی و برفگیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha