سقوط پراید به دره‌ای در شرق گلستان سه فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت
عکس آرشیو است

گرگان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از فوت سه نفر و مصدومیت یک نفر بر اثر سقوط خودروی پراید حامل این افراد به دره‌ای در شرق این استان خبر داد.

قاسم غریب‌آبادی جمعه شب در این زمینه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عصر جمعه یک دستگاه پراید به دره‌ای حوالی معدن زمستان یورت آزادشهر سقوط کرد که سه سرنشین آن جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

وی بیان کرد: ساعت ۱۵ و ۵۵ دقیقه جمعه ۱۶ شهریور ماه یک دستگاه پراید به دره‌ای در جاده شاهرود - آزادشهر بعد از روستای وطن، حوالی معدن زمستان یورت سقوط کرد.

غریب آبادی با اشاره به اینکه این حادثه را اورژانس به مرکز ۱۱۲ هلال‌ احمر گزارش داد، خاطرنشان کرد: ۲ تیم از نجاتگران پایگاه امداد و نجات خوش ییلاق به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به محبوس بودن جان‌ باختگان نسبت به رهاسازی فوتی‌ها با استفاده از ابزار هیدرولیک اقدام کردند.

وی گفت: پس از انجام عملیات رهاسازی، نجاتگران با به کارگیری ابزار فنی کوهستان جان‌باختگان را از عمق به سطح انتقال داده و تحویل عوامل انتظامی دادند.

غریب‌آبادی یادآور شد: مصدوم هم که لابلای درختان و بوته‌های وسط دره گیر کرده بود رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه سه فقره تصادف در همین محور رخ داد، به رانندگان و مسافران توصیه کرد، در تعطیلات به ویژه در محورهای پرتردد و کوهستانی با رانندگی ایمن حافظ جان خود و خانواده باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha