۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85639378
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال جایزه برای همایش پیاده روی همدان

همدان- ایرنا- رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: حدود ۲۰ میلیارد ریال جایزه نقدی و غیرنقدی برای برندگان خوش شانس همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی این استان اختصاص یافت.

هادی سبزواری روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری شاهین، ۱۲۰ دستگاه دوچرخه، ده‌ها کارت هدیه و نیز جوایز غیرنقدی برای این همایش از سوی مسوولان اجرایی و حامیان مالی همایش هدیه شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: جوایز اعلام شده از سوی مسوولان اجرایی استان در برنامه همایش که روز گذشته با حضور پرشور مردم در منطقه گردشگری عباس آباد همدان برگزار شد، به موقع تحویل هیات همگانی قرار بگیرد تا به برندگان خوش شانس اعطا شود.

سبزواری خاطرنشان کرد: مراسم قرعه کشی برندگان خوش شانس این همایش هفته جاری با حضور نمایندگان فرمانداری، فرماندهی انتظامی، اداره کل ورزش و جوانان و هیات همگانی همدان برگزار خواهد شد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان یادآور شد: به زودی اسامی برندگان خوش شانس از طریق کمیته روابط عمومی هیات ورزش‌های همگانی و از طریق جراید اطلاع رسانی خواهد شد.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم صبح دیروز جمعه در همدان برگزار شد.

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال جایزه برای همایش پیاده روی همدان

به گزارش خبرنگار ایرنا، این برنامه ورزشی به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش‌های همگانی و فرماندهی انتظامی استان همدان برگزار شد و شرکت کنندگان از بلوار ارم تا تپه عباس آباد شهر همدان را پیاده روی کردند.

این همایش به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و فراجا برگزار شد.

حمید ملانوری شمسی استاندار همدان، معاونان استاندار، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی در این همایش شرکت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha