حافظان امنیت برای دفاع از کشور و مردم مقتدرانه در مقابل ایادی استکبار ایستاده‌اند

زاهدان - ایرنا - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: حافظان امنیت برای دفاع از مملکت اسلامی و مردم در مقابل اشرار کور دل مقتدرانه ایستاده‌اند و دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی خائن به مردم و خائن به اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عیسی خانه‌گیر روز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر ۱۰ شهید مدافع امنیت حادثه تروریستی گوهرکوه شهرستان تفتان، اظهار کرد: مدافعان امنیت با از خودگذشتگی در راه دفاع از جان، مال و ناموس مردم شریف سیستان و بلوچستان سینه سپر کردند و ناجوانمردانه توسط ایادی پلید و مزدور دشمن به شهادت رسیدند.

وی خطاب به مزدوران گروهک تروریستی گفت: اگر اسم مسلمان بر شما صدق می‌کند و اگر عرضه دارید در مقابل دشمنان اسلام سلاح بکشید.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد:ما فرزندان مکتب عاشورا و ادامه دهنده‌گان راه امام حسین (ع) و راه کربلا هستیم.

حافظان امنیت برای دفاع از کشور و مردم مقتدرانه در مقابل ایادی استکبار ایستاده‌اند

امنیت امروز به برکت خون شهداست

امام جماعت مسجد توحیدیه اهل سنت زاهدان گفت: امنیت مثال زدنی امروز به برکت خون شهداست و همه‌ ما و همه مسوولان مدیون این عزیزان هستیم.

مولوی یوسف گرگیچ نیز در این مراسم اظهار کرد: کسانی که این جنایات تروریستی را انجام می‌دهند نه شیعه و نه سنی هستند، این‌ها همصدا با اربابان خود، مزدور رژیم صهیونیستی اسرائیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز پایتخت وحدت اسلامی و مردم سیستان و بلوچستان عزادار هستند و از مسوولان کشوری و استانی درخواست اشد مجازات و انتقام خون این شهیدان گرانقدر را خواستاریم.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر ۱۰ نفر از شهدای حادثه تروریستی تفتان در محل حسینیه ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با حضور جمع کثیری از مردم و مسوولان برگزار شد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور، در اطلاعیه‌ای از شهادت ۱۰ نفر از نیروهای پلیس ۲ واحد گشتِ پاسگاه انتظامی گوهرکوهِ شهرستان تفتان خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پیِ تماس های تلفنیِ مردمی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، ۲ واحد گشت انتظامی برای ارائه خدمت به شهروندان در محل‌هایِ مورد نظر حاضر که در مسیر برگشت به پاسگاه انتظامی، در کمین تروریست‌ها قرار گرفته و طیِ این درگیری تعدادی از کارکنان انتظامی و سربازان وظیفه پاسگاه انتظامی گوهرکوه شهرستان تفتان را به شهادت رساندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha