اصفهان-ایرنا- سومین جشنواره "توانمندی های دانشجویان پیام نور کشور" متشکل از محورهای سه گانه "حرکت"، "رویش" و "نشریات" بهمن امسال به میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دانشگاه پیام نور اصفهان روز سه شنبه به نقل از رضا مختاری افزود: دانشجویان می‌توانند تا ۳۰ دی ماه امسال با مراجعه به درگاه های الکترونیکی اعلام شده نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه محور رویش، بین کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: در محور حرکت نیز اختراعات، نوآوری ها و ابتکارات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور ارائه و برترین ها معرفی و حمایت می‌شوند.

رییس دانشگاه پیام نور اصفهان افزود: محور نشریات دانشجویی نیز در بخش‌های تیتر، مصاحبه، خبر، گزارش، عکس، گرافیک و صفحه آرایی داخلی، سرمقاله و یادداشت، مقاله، طراحی روی جلد و انتخاب نشریات برگزیده برگزار می‌شود.

مختاری هدف از برگزاری این جشنواره سه گانه را افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی داوطلبانه و خلاقانه، شناسایی انجمن ها و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و تقدیر از آن ها، انعکاس و انتقال تجربه های علمی موفق، تشویق دانشجویان به فعالیت‌ های متناسب با اولویت ها و نیازهای کشور، زمینه سازی به منظور هم افزایی انجمن ها و تقویت اتحادیه های انجمن‌های علمی دانشجویی، نهادینه سازی هویت کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه ها، شناسایی و معرفی استعدادهای شاخص و ناب دانشجویی در حوزه کانون ها، تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و معرفی استعدادها به نظام رسانه ای کشور برشمرد.

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان افزود: اختتامیه این جشنواره به صورت حضوری در هفته آخر بهمن ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا؛ ارسال اثر به درگاه های اینترنتی جشنواره رویش ، جشنواره حرکت و جشنواره نشریات امکان پذیر است.

دانشجویان می توانند برای کسب آگاهی و تبادل اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره می‌توانند با شماره ۳۳۳۸۱۶۴۶-۰۳۱ تماس برقرار نمایند.

برچسب‌ها