۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۴۷
کد خبر: 81845592
T T
۰ نفر

دوصحرا نوردي دانش آموزي در گناوه برگزار شد

۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۴۷
کد خبر: 81845592
دوصحرا نوردي دانش آموزي در گناوه برگزار شد

گناوه-ايرنا- رقابت هاي انتخابي دو صحرا نوردي دانش آموزي براي حضور در مسابقه استاني در گناوه برگزار و تيم ها و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش ايرنا، كارشناس تربيت بدني و سلامت مديريت آموزش و پرورش گناوه پنجشنبه در پايان اين رقابت گفت: دراين دوره بيش از 40 دونده در دو بخش نوجوانان و جوانان دوره متوسطه اول و دوم درقالب شش تيم از مدارس شهرستان گناوه با هم رقابت كردند.
غلامرضا خدري هدف از برگزاري اين مسابقه را انتخاب نفرات برتر براي اعزام به مسابقات استاني عنوان كرد و گفت : سال گذشته تيم دو صحرا نوردي مديريت آموزش و پرورش گناوه توانست مقام اول را در استان از آن خود كند.
وي گفت: اميدواريم امسال نيز تيم شهرستان بتواند مقام اول خود را حفظ كند.
اين مسابقات به طول 4 كيلومتر و در مسير روستاي چم شهاب به تل تل از توابع بخش مركزي شهرستان گناوه برگزار و در پايان در بخش جوانان تيم هاي آموزشگاه شهداي فتح المبين ، شهيد بهشتي و طالقاني اول تا سوم شدند.
در رده نوجوانان نيز تيم هاي شهيد خزايي ، شهيد خدرزاده و شهيد بهشتي مقام اول تا سوم را از آن خود كردند.
در پايان اين مسابقه معاون پرورشي و تربيت بدني مديريت آموزش و پرورش شهرستان گناوه به نفرات برتر امين زارعي ، حسين پورعالي ، عليرضا بهروزي در رده جوانان و محمد جعفر سهيلي ، محمد مهدي محمدي و محسن دشتي در رده نوجوانان جوايزي اهدا كرد.
بيش از 17 هزار دانش آموز در شهرستان 92 هزارنفري گناوه در شمال استان بوشهر به تحصيل مشغول هستند.ك/2
6164/1656