۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۰۰
کد خبر: 81845607
T T
۰ نفر
تيم فوتسال دخانيات رشت برابر لوشان به برتري رسيد

رشت - ايرنا - در ادامه رقابت هاي فوتسال ليگ برتر قهرماني باشگاه هاي استان گيلان ، تيم دخانيات رشت برابر هيات فوتبال لوشان به برتري رسيد .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در اين مسابقه كه عصر پنجشنبه برگزار شد ، تيم فوتسال دخانيات رشت موفق شد در يك بازي برتر با نتيجه پنج بر يك برابر تيم هيات فوتبال لوشان به برتري دست يابد .
در جريان اين ديدار كه از هفته هفتم رقابت هاي فوتسال ليگ برتر گيلان در رشت برگزار شد ، تيم فوتسال دخانيات رشت برتر از حريف خود ظاهر شد و در نهايت به يك پيروزي پرگل دست يافت .
همچنين در ساير ديدارهاي برگزار شده از هفته هفتم اين رقابت ها ، تيم فوتسال هيات فومن با نتيجه چهار بر صفر كياميدان لاهيجان را شكست داد و تيم فوتسال چاي رفاه آستانه اشرفيه با نتيجه چهار بر دو هيات فوتبال بندرانزلي را مغلوب كرد .
در ساير ديدارهاي برگزار شده اين رقابت ها نيز ، تيم هيات فوتبال رودبار با نتيجه چهار بر سه برابر قوي سپيد بندرانزلي به برتري رسيد و بازي تيم هاي فوتسال هيات لنگرود و مارليك گنجه رودبار با نتيجه مساوي چهار بر چهار به پايان رسيد .
در جدول رده بندي اين رقابت ها و در پايان هفته هفتم ، تيم فوتسال هيات رودبار با كسب 16 امتياز در صدر جدول قرار دارد ، تيم هيات لوشان با كسب 15 امتياز در مكان دوم قرار گرفت ، تيم هاي هيات فومن و چاي رفاه آستانه اشرفيه نيز با كسب 13 امتياز در مكان هاي سوم و چهارم جدول قرار دارند .
در رقابت هاي فوتسال ليگ برتر قهرماني باشگاه هاي استان گيلان ، 10 تيم حضور دارند كه به صورت دوره اي و رفت و برگشت در يك گروه با هم به رقابت مي پردازند .ك/3
7285/6070