۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱:۰۲
کد خبر: 81846690
T T
۰ نفر
سخنگوی شورای صنفی فیلم: اكران 'پدر آن دیگری' در سینماها ادامه دارد

تهران- ایرنا- سخنگوی شورای صنفی نمایش فیلم از ادامه نمایش فیلم سینمایی 'پدر آن دیگری' به كارگردانی یدالله صمدی در گروه سینمایی استقلال خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فیلم پدر آن دیگری، غلامرضا فرجی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر پایان اكران فیلم سینمایی « پدر آن دیگری» و شروع اكران فیلم «‌در مدت معلوم » از اوایل آذرماه اظهار كرد: بر اساس قراردادی كه این فیلم با شورای صنفی نمایش به ثبت رسانده میزان كف فروش تعیین كننده است و طبق آیین نامه بر اساس كف فروش زمان اكران فیلم ها تعیین شده و نمی توان از پیش زمان نمایش فیلم بعدی را اعلام كرد.
وی افزود: میزان كف فروش فیلم ها روزهای دوشنبه ی هرهفته در شورا مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم گیری می شود و تا زمانی كه « پدر آن دیگری » به كف فروش نرسد اكران آن در گروه سینمایی استقلال ادامه خواهد داشت.
سخنگوی شورای صنفی نمایش فیلم تاكید كرد: قرارداد فیلم « پدر آن دیگری » برای گروه استقلال تاریخ مشخص شده ای ندارد و زمان تعویض آن با فیلم بعدی توسط شورای صنفی نمایش اعلام خواهد شد.
علی شعبانی مدیر پخش باران فیلم كه اكران فیلم « پدر آن دیگری » را بر عهده دارد درباره فروش این فیلم اعلام كرد: فیلم « پدر آن دیگری » با استقبال خوب تماشاگران، مواجه شده و اكران آن همزمان با تهران در چند شهرستان آغاز شده و به زودی در شهرستان های دیگر نیز روی پرده خواهد رفت.
وی در مورد اكران فیلم به زبان آذری گفت : « پدر آن دیگری » به زودی و به دو زبان فارسی و آذری در شهرهای آذری زبان كشور به نمایش در می آید.
حسین یاری، هنگامه قاضیانی، بنفشه صمدی، مریم سعادت، افشین نخعی، رامونا شاه، سعید كریمی،اكبر عبدی،جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، فریده سپاه منصور، شمسی فضل الهی، محمد ابهری، مهدیار عزیزی، پارسا مشیری، سینا محمدی فر، آروند كریمی بازیگران فیلم پدر آن دیگری به كارگردانی یدالله صمدی هستند.
شبك**1983 ** 1064
۰ نفر