۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۲
کد خبر: 81852291
T T
۰ نفر
استاندار: بسيج قدرتمندترين عنصر در پيشبرد آرمانهاي انقلاب است

ياسوج - ايرنا - استاندار كهگيلويه و بويراحمد با صدور پيامي به مناسبت هفته بسيج، گفت: بسيج قدرتمندترين عنصر دلسوز در پيشبرد آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي و مطمئن ‌ترين سنگر براي اهداف مقدس امام خميني (ره) و اسلام ناب محمدي است.

در پيام سيد موسي خادمي كه نسخه اي از آن روز سه شنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت، آمده است: امام خميني (ره) آن بسيجي بزرگ و پير فرمودند كه انقلاب اسلامي در جهان نيازمند فداكاري‌ هاي شما بسيجيان است و با پشتوانه شماست كه مسئولان مي‌ توانند حقيقت و صدافت را به تمام تشنگان اثبات كنند.
در ادامه اين پيام بيان شده است: هفته بسيج فصل نمادين بزرگداشت عظيم‌ ترين، گسترده ‌ترين و متعالي ‌ترين مجموعه انساني است كه با انفاس قدسي امام خميني (ره) جان گرفت و امروز پس از سه دهه از عمر بابركت خود به شجره طيبه‌ اي تبديل شده كه به فرمايش مقام معظم رهبري وجودش براي دوستان انقلاب اسلامي مايه خرسندي، اميد و اعتماد و براي دشمنان و كينه ورزان مايه بيم و هراس است.
در اين پيام اظهار شده است: ملت ايران آرامش، آسايش و پايداري امروز خود را مديون ايثار و از خودگذشتگي بسيجياني است كه مفسر واقعي واژه ايثار بوده و با الهام از مكتب عاشورايي حضرت اباعبدالله الحسين (ع) عزت، آزادگي و شرف انساني را براي ميهن اسلامي به ارمغان آوردند تا اين چنين در محضر خداوند متعال، امام خميني (ره) و مردم ولايتمدار كشور سربلند و شايسته تحسين باشند.
در ادامه اين پيام عنوان شده است: حضور نيروهاي نخبه و فهيم در ميان موج ميليوني آحاد مردم در به ثمر رساندن انقلاب اسلامي و تثبيت، حفظ و تداوم پايدار آن نقش موثري داشته و در حال حاضر نيز ايران نياز به حضور اين قشر و جهت دهي به سوي چشم‌ اندازهاي نو دارد و پيروزي در اين عرصه‌ ها نيازمند مشاركت مدبرانه بسيج است.
در اين پيام آمده است: اينجانب هفته بسيج را به آحاد بسيجيان، دلاورمردان، ايثارگران و مجاهدان سراسر كشور و استان قهرمان پرور كهگيلويه و بويراحمد تبريك و تهنيت عرض مي كنم.
در پايان اين پيام بيان شده است: اميدوارم پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران كه متبرك به خون شهداي اين ملت است با دعاي خير رهبر فرزانه انقلاب و با حضور مقتدرانه و پايدار بسيجيان به دست حضرت صاحب الزمان (عج) برسد.
29 آبان تا پنجم آذر هر سال به نام هفته بسيج نامگذاري شده است.
7535/6162