۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۱۷
کد خبر: 81864052
T T
۰ نفر
كارگري كه سه ميليارد ريال براي تكميل مدرسه روستايي در سرعين كمك كرد

اردبيل - ايرنا- بايرامعلي علايي كارگر اهل روستاي 'اسب مرز' شهرستان سرعين در عين نيازمندي سه ميليارد ريال دارايي برادر متوفي خود را براي تكميل مدرسه نيمه تمام اين روستا اهدا كرد.

علايي كه سرپرستي خانواده پنج نفره را برعهده دارد مبلغ سه ميليارد ريال دارايي باقي مانده از برادر مرحومش ' ازبرعلي' را كه در اثر سانحه رانندگي جان باخته بود را به جاي صرف خود و خانواده اش به تكميل دبستان شهيد شكفته دل روستاي اسب مرز هديه كرد.
زمين اين دبستان نيمه تمام نيز هديه خانواده شهيد شكفته دل مي باشد و احداث آن در سال 85 شروع شده اما تاكنون به بهره برداري نرسيده است .
بايرامعلي علايي روز پنجشنبه به خبرنگار ايرنا گفت : دلم راضي نشد كه ريالي از ثروت باقي مانده از برادر مرحومم را خرج كنم و ترجيح دادم كه با تكميل ساختمان مدرسه نام او را براي هميشه زنده نگه دارم .
وي بيان كرد: با اينكه گذران و اداره خانواده پنج نفري با كارگري سخت است اما من هميشه شاكر خداوند بوده و تلاش مي كنم در حد توان به نيامندان كمك كنم .
عاطف ناصري فرماندار سرعين در بازديد از ساختمان شهيد شكفته دل از افتتاح اين مدرسه در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: عمليات ساخت اين مدرسه در سال 85 شروع و با گذشت بيش از 9 سال نيمه تمام باقي مانده بود.
وي با تقدير از اقدام فداكارانه آقاي علايي گفت: با هديه اين مبلغ ، ساختمان مدرسه تا دهه فجر تكميل و به بهره برداي خواهد رسيد. روستاي اسب مرز در بخش مركزي سرعين وقاع بوده و داراي 450 نفر جمعيت دارد. شهرستان سرعين در 27 كيلومتري غرب اردبيل واقع است .
6016